31.05.2010

پیام تشکر مجید توکلی از زندان اوین خطاب به هم میهنان و درخواست وی مبنی بر استمرار همبستگی با سایر زندانیان سیاسی

دانشجونیوز: مجید توکلی ضمن تماس تلفنی با نزدیکان خویش از بهبود نسبی وضعیت جسمانی خود خبر داده است.

به گزارش دانشجونیوز، مجید توکلی ضمن تشکر و پاسداشت حمایت های صورت گرفته توسط هم وطنان در اقصی نقاط دنیا، بالاخص فعالین دانشجویی و رهبران جنبش سبز، خواستار استمرار حمایت های این چنینی از تمام زندانیان سیاسی و اسرای سبز تحت ظلم شده است.

متن پیام کوتاه توکلی از زندان به شرح زیر است:

در روزهای اخیر اینجانب در اعتراض به عمل غیرقانونی و ظالمانه مسئولین زندان در انتقال بنده به سلول انفرادی، دست به اعتصاب غذای خشک زده بودم. هم اینک به حمدالله و به مدد حمایت های هم میهنان عزیز در اقصی نقاط دنیا به خواسته ابتدایی خویش مبنی بر برخورداری از حقوق ابتدایی یک زندانی دست یافته و به بند عمومی انتقال گشته ام.

هم اینک که اوضاع جسمی ام به تدریج رو به بهبود می گذارد لازم می دانم تا ضمن پاسداشت همبستگی های صورت گرفته با بنده و خانواده ام، از هم وطنان عزیز در خواست کنم تا این حرکات اعتراضی و نیز جنبش های اعلام همبستگی با سایر زندانیان سیاسی و خانواده های این عزیزان استمرار یابد. هم اینک صدها تن از فرزندان این مملکت به بهانه های واهی و تنها به علت بیان عقیده خویش و اعتراض مسالمت آمیز در زندان و تحت فشار قرار دارند و بعضا خطر مرگ ایشان را تهدید می کند.

بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش زیک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار

به امید آزادی تمامی زندانیان سیاسی

مجید توکلی

وی همچنین در بخشی از پیام خویش پیشنهاد تشکیل دولت سایه توسط رئیس جمهور منتخب مردم، میرحسین موسوی را مطرح کرده است و آن را باعث امید و پویایی جنبش سبز دانسته است. مشروح نظرات وی در این زمینه به زودی به نوشته “برای تغییر” افزوده خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates