27.06.2010

توضيح مطهري درباره ماجراي روز چهارشنبه صحن علني مجلس: کوچک زاده(کوچک اف سابق) کارگردان تظاهرات علیه مجلس بود

بازتاب: در اينجا آقاي كوچك زاده جاسوزني فلزي حاوي سوزن و گيره را محكم به طرف من پرتاب كرد كه به پشت مانيتور ميز اين بنده اصابت كرد به طوری که یک لحظه احساس کردم مانیتور شکست که اگر به صورت اينجانب اصابت مي كرد معلوم نبود چه بلايي بر سر من مي آمد./ به هر حال هيچ كس جز معصومين از خطا و گناه مصون نيست و اگر آقاي كوچك زاده از آن چند كلمه كه شايد خودشان هم نشنيده اند و فقط رسانه ها مطرح و بزرگنمايي كردند ناراحت شده اند از ايشان عذرخواهي مي كنم.
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارسال مطلبی برای “تابناک” در مورد مسائل پیش آمده در جلسه روز چهارشنبه مجلس و درگیری لفظی ایجاد شده بین خود و مهدی کوچک زاده دیگر نماینده مردم تهران توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرده است که عینا در ذیل می آید.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در مطلب ارسالی علی مطهری آمده است: نظر به مطالبي كه در برخي رسانه ها درباره سخنان اين جانب در صحن علني مجلس در روز چهارشنبه 89/4/2 منتشر شد، توضيحي را به عرض ملت شريف ايران مي رساند:

اينجانب در مخالفت با يك فوريت “طرح معتبر بودن مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي در خصوص دانشگاه آزاد اسلامي” صحبت مي كردم. پس از بيان استدلال هاي خود و اينكه اساسا نيازي به اين طرح نيست زيرا اگر مصوبه مجلس اشكالي داشته باشد شوراي نگهبان ايراد خواهد گرفت، به سخن مطرح كننده محترم اين طرح اشاره كردم كه گفته بود يكي از اهداف اين طرح حل مشكل اصول گرايان است كه متهم به ضديت با ولايت فقيه شده اند. گفتم اصول گرايان مشكلي جز برخی از همين نمايندگاني كه اين طرح را ارائه و ديروز در مقابل مجلس آن برنامه را عليه مجلس اجرا كردند ندارند.

آقاي كوچك زاده كه در رديف جلوي ما قرار دارد از اوايل اين جلسه در اعتراض به سخنان آقاي دلخوش و نيز رئيس جلسه كه با اشاره به حادثه روز قبل از حيثيت مجلس دفاع كرده بودند فريادها مي كشيد و براي اطرافيان خود سرسام ايجاد كرده بود و از طرفي در تحريك افراد حاضر در تجمع سازمان داده شده روز قبل عليه مجلس نقش اساسي داشت. لذا خود به خود و بدون اين كه از قبل طراحي كرده باشم نام ايشان بر زبانم جاري شد و از آنجا كه ما دو سه سالي در دبيرستان علوي همكلاس بوديم و در آن زمان نام خانوادگي ايشان كوچكف بود و ايشان را به اين نام صدا مي زديم، طبق عادت مالوف، در ادامه سخنم گفتم “افرادي مانند آقاي كوچكف” و طبعا مجبور شدم توضيح كوتاهي راجع به نام ايشان بدهم.

در اينجا آقاي كوچك زاده جاسوزني فلزي حاوي سوزن و گيره را محكم به طرف من پرتاب كرد كه به پشت مانيتور ميز اين بنده اصابت كرد به طوری که یک لحظه احساس کردم مانیتور شکست که اگر به صورت اينجانب اصابت مي كرد معلوم نبود چه بلايي بر سر من مي آمد.

من اعتنا نكردم و به حرف خود ادامه دادم، اما ايشان از جاي خود بلند شد و به سوي من آمد، گويي كه قصد جان مرا دارد و حرف هايي زد كه يادم نيست چه گفت. در اينجا ظاهرا من چند كلمه اي گفته بودم كه خارج از ادب بود و البته در مجلس شنيده نشد و فقط كساني كه از راديو گوش مي دادند شنيدند و محتواي آن “بنشين” و “ساكت باش” و كلمه ديگري بود كه معني آن را نمي دانم و جالب است كه برخي روزنامه ها و سايت ها فقط به همان چند كلمه پرداخته بودند. حتي وقتي يكي از دوستان كه از راديو گوش كرده بود به من گفت چنين كلماتي گفتي، گفتم اصلا يادم نيست و اگر گفتم در يك شرايط غير عادي بوده است.

به هر حال هيچ كس جز معصومين از خطا و گناه مصون نيست و اگر آقاي كوچك زاده از آن چند كلمه كه شايد خودشان هم نشنيده اند و فقط رسانه ها مطرح و بزرگنمايي كردند ناراحت شده اند از ايشان عذرخواهي مي كنم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates