29.06.2010

آقای کدیور شما هم صدای هق هق لبخند را شنیدی؟

خودنویس: این روزها که آقای کدیور و دوستانشان با اکثریت آرا البته بین خودشان! خودشان رو به عنوان نماینده جنبش سبز در خارجه گینه! انتخاب کردند من هم به عنوان نماینده جوانان سبز ایران با اکثریت آرا بین خودم و بابام و بابابزرگ خدا بیامرزم انتخاب شدم! دوستان هر گونه اعتراضی رو بذارند بعد از جام جهانی!فعلاً به صلاح جنبش نیست…

از اونجا که یک ساله تو گوش ما خوندن هر ایرانی یک رسانه من خودم رسانه شدم و با خودم حرف می‌زنم شما هم گوش کنید و اعتراض نکنید فعلاً به صلاح جنبش نیست!

۱.آیا شما در روز قدس فریاد زدید یا شنیدید کسی بگوید هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران؟

راستش رو بخواهید اینجانب و رفقا با تمام وجود فریاد زدیم نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران..

۲.آقای کدیور گفته‌اند “این شعار توسط جمعی از جوانان ایرانی فریاد شده است”نظر شما چیست؟

ایشون حتماً تو بیانیه بعدی توضیح میدن که منظورشون دل اونایی بوده که شعار دادند! یعنی دلشون جوون بوده! آخه مرد حسابی پیرزن ۸۰ ساله که خم خم داره راه میره جووونه! حیف که به صلاح جنبش نیست وگرنه …هیچی آقا سوال بعدی

۳.نظر شما در مورد این حرف آقای کدیور که می‌گوید”این شعار نه اخلاقی است و نه اسلامی” چیست؟!

در مورد اخلاقیش! خوب مخالفم چون روز قدس طرف ما همه خوش اخلاق بودند! ولی در اون طرف که خیلی هم بداخلاق بودند بعضی‌ها شعاری نزدیک به شعار آقای کدیور می‌دادند میگفتن هم غزه هم لبنان این است شعار اسلام! البته یک مقدار بعد وقتی دیدن صداشون به جایی نمی‌رسه با چوب افتادن دنبالمون در مورد اسلامی بودن جنبش هم ما که قبل از این شعار دادیم استقلال آزادی جمهوری ایرانی!البته اگر آقای کدیور عوضش نکنند!!

۴.نظر شما در مورد دروغ چیه؟

اول ها فکر میکردم چیز بدیه اما وقتی کدیور جان جای یه عذر خواهی ساده یه چیزای عجیبی گفت فهمیدم دروغ خشک خالی چیز بدیه ولی دروغ مصلحتی نه! مثلاً اگر به مصلحت جنبش باشه خوبم هست!

۵.مصاحبه مسیح علی نژاد را با لبخند دوست دختر امیر جوادی فر وقتی شنیدید چه حسی داشتید؟

بُغض! دلم میخواست به آقای کدیور بگویم می‌شه این نمایش رو تمام کنید من از موسوی و کروبی که در ایران هستند انتظاری ندارم(چون به صلاح جنبش نیست! این یکی خداییش نیست دیگه!) اما میش‌ه شما هر چند خط یک بار از اخلاق اسلامی نگویید! البته بعضی دوستان تذکر دادند که فعلاً به صلاح جنبش نیست به خاطر همین نگفتم! خواننده‌ها هم این قسمت رو کات کنند نخونن!

۶.چه چیزی در مورد لبخند بیشتر نظر شما رو جلب کرد؟

عبور از خط قرمزها و صداقت در کلام! چیزی که در کلام آقایان سیاستمدار خیلی کم پیدا می‌شود! وقتی لبخند می‌گوید “امیر، حسرت امانم را بریده است. حسرت فقط یک بار دیگر به آغوش کشیدنت، حسرت تنها یک بار دیدنت. بوییدنت، بوسیدنت” خوب می‌داند که این را همه می‌خوانند و چه حرف‌ها که زده نمی‌شود! اما با اینکه به صلاح زندگی‌اش نبود گفت”, نمی‌خوام مقایسه کنم اما این نوشته هزاران بار برای من زیبا تر و پاک تر بود از نامه پدر محمد رضا جلایی پور به رهبر! چون لبخند از حسرت بوسه حرف می‌زد ولی حمید رضای پدر از تکرار مکررات(سه شهید!).

۳.نظرتون در مورد گشت نسبت چیه؟

روز اول فکر کردم تو مملکت خودمونه و از طرف آقایون اداره می‌شه ولی وقتی مموتی گفت دروغه و دیدم که’ لبخند’ نازنین در بیشتر سایت‌های سبز سانسور شد فهمیدم که گشت نسبت وابسته به جنبش سبز به ایشون گیر داده که شما اصلاً نسبتت با امیر چی بوده که اینقدر ساده و پاک هق هق میکنی و حرف میزنی! هنوزم این جمله ‘لبخند’تو گوشمه” تا چند ماه اگر پایم به جایی می‌خورد و درد می‌گرفت، ناگهان دلم می‌لرزید از اینکه امیر چه دردی کشید در کهریزک. چه زجری کشید از ضربه‌هایی که خورد…”

۸.آیا حرفی با مسئولین دارید؟

آهای اهالی جرس و تولد سبز! که دم از انسانیت و حقوق بشر می‌زنید چرا گوش‌هاتون رو می‌گیرید که مبادا هق هق های ‘لبخند’ ذره ای روی شما تاثیر بگذارد! آهای فیس بوووووق انقلاب سبز و مخملی و ….چرا جوری رفتار میکنید که انگاری لبخند گناه کرده که بعد از یک سال هنوز عاشقه!!! آیا نوشتن اینکه لبخند دوست دختر امیر بوده کراهت داره?!! شما برید همون دل نوشته‌های جناب رفسنجانی رو با افتخار تیتر بزنید!ک شته اون صداقتتون شدم من!

دادا شما خودتون یه پا گشت ارشاد و سانسورچی هستید دیگه چه کاریه مخالفت می‌کنید حتماً باید خودتون ارشاد کنید و سانسور کنید تا مزه بده؟ خوب این بنده‌های خدا در گشت نسبت! هم که دارند همین کار رو می‌کنند!

۹.نظرتون در مورد اینکه آقای کدیور یکی در میون در حرف هاشون از اسلامی بودن کشور صحبت میکنند چیست؟

بنده همین جا به نمایندگی نسل جوان می‌گویم::

آهای آقایان، جوانی ما در تفسیرات درست و اشتباه شما از اسلام گم شد! می‌شه یک لطفی کنید همه با هم مثه بچه آدم بروید قُم این مصباح رو هم حتماً با خودتون ببرید و همونجا سعی کنید اسلام را به روش درست پیاده کنید؟ بذارید در شهرهای دیگر کافر به راه خودش مسلمان و … هم به راه خودش باشد! از ما که گذشت از لبخند هم که بد جوری گذشت! اما برای آیندگان یک لطفی بکنید، مثه موش آزمایشگاهی با اونها رفتار نکنید تا بتوانید ثابت کنید که اسلام بهترین است! آقا قبول اسلام بهترین اما یک برنامه متوسط قابل اجرا خیلی بهتر از یک برنامه عالی که هیچ وقت اجرا نشه! جوانی چند نسل باید مثه ما تباه بشود تا بفهمید مذهب و سیاست در کنار همدیگه یعنی دیکتاتوری به اسم مذهب!

آقای کدیور و دوستان… این روزها تا اسم شما و سایت شما و فیس بوق شما و..را می‌شنوم نا خودآگاه جمله حسین پناهی در ذهنم تداعی میشه که می‌گفت:

شک دارم به ترانه‌ای که زندانی و زندان بان هم زمان زمزمه می‌کنند

آقا قطع کنید قطع کنید این یارو حرف‌هاش اصلاً به صلاح جنبش نیست دیوانست!! یه موزیک لایت پخش کنید….!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates