07.07.2010

حمله لباس شخصی ها به بازاریان تهران با پشتیانی نیروی انتظامی و زخمی شدن یکی از چهره های معروف بازار

داخل ایران:

اینسایدآف ایران / چهارشنبه ۱٦ تیــرماه ۱۳۸۹ – حوالی ساعت 15 بعداز ظهر روز چهارشنبه تعدادی لباس شخصی با حضور و پشتیبانی یگانهای نیروی انتظامی به حجره های پارچه فروشان حمله ور شده و با تخریب کرکره مغازه ها خسارات زیادی بر محل کسب و کار بازاریان در راستۀ پارچه فروشان وارد آوردند.

به گزارش “اینسایداف ایران” ، این اقدامات خودسرانه در حالی صورت می گیرد که طی روزهای گذشته بازاریان راستۀ طلافروشان و پارچه فروشان در اعتراض به مالیات بر اصناف اعتصاب سراسری کرده و روز سه شنبه از حضور در محل کسب و کار خود خودداری ورزیدند ، این اعتصاب امروز چهارشنبه نیز ادامه داشت .

در پی اعتصاب روز گذشته نیروهای انتظامی با حضور در بازار و با استفاده از بلندگو هشدار داده بود که چنانچه بازاریان از باز کردن مغازه های خود امتناع ورزند برای باز کردن مغازه ها به زور متوسل خواهند شد.

اقدامات تحریک آمیز لباس شخصی و تخریب مغازه ها و محل کسب و کار بازاریان با اعتراض هم صنفانشان مواجه گردید و موجب بروز درگیری میان مردم با نیروی انتظامی و لباس شخصی ها شد.

گزارشهای تأییدنشده ای حکایت از آن دارد که در پی درگیری ها یکی از چهره های معروف بازار بنام حاج عزیزالله کاشانی توسط لباس شخصیها با ضربات چاقو به شدت زخمی و دچار خونریزی از ناحیه صورت و کتف شد. همین گزارش می افزاید وی توسط مردم و حاضرین در محل به بیمارستان منتقل شد.

گزارشها حاکی از آن است که ناآرامی ها در بازار تهران همچنان ادامه دارد و بر اساس اخبـــار تأیید نشده مردم شعار “مرگ بر دیکتاتور” سر می دهند.

در حالی که این اخبار به وقت تهران ساعت 00 : 15 مخابره میشود جو بازار همچنان ملتهب گزارش می شود و درگیری ادامه دارد.

خبرگزاری هرانا نیز از هو کردن نیروی انتظامی توسط دالان های سرای پارچه فروشان، پاساژ قائم، بازار قماش و پرده ، بازار عباس آباد با شعار “مرگ بر دیکتاتور” خبر می دهد.

این خبرگزاری در ادامه می افزاید : در لحظه تنظیم خبر بازار کیلویی ها هم به اعتصاب پیوسته اند و بازار زرگران اعلام کرده اند که روز یکشنبه به اعتصاب خواهند پیوست.

شایان ذکر است بخشهایی از این خبر برگرفته از “گزارشهای دریافتی سایت ایران پرس نیوز” است

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates