07.07.2010

دامنه اعتصاب بازاريان به تبريز هم كشيده شد، گزارشي از اعتصاب بازاريان تهران

پیک ایران: به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبــــــــر امروز در تبريز بخشي از بازاريان فروش پلاستيك و بازاريان قسمت لوازم خانگي و ساير رسته ها دراعتراض به مالياتهاي وضع شده توسط دولت كودتا مغازه هاي خود را تعطيل كردند .مسئله افزايش مالياتها بازاريان تهران و ساير شهرستانها را به اعتراض و تعطيلي مغازه ها و اداشته است .

گزارشي از اعتصاب بازاريان تهران

به دنبال ركود اقتصادي درايران بازاريان نيزبا مشكلات اقتصادي مواجه گشته اند ,به دنبال افزايش طرح مالياتي , بازاريان اين طرح را برنتافته و در حركتي خودجوش دست به اعتصاب و اعتراض زدند , يكي از بازاريان تهران در توضيح مشكلات اين صنف به خبرنگار آژانس ايران خبــــــــر گفت : ”در حال حاضر بازار پارچه فروش ها و فرش فروش ها بطور كامل در اعتصاب و بسته است , بازار طلا فروش ها باز است اما همه بيكار نشسته ايم و از قبل هم هيچ درآمدي نداشتيم . با اين حال دولت آمده و از بازاريان 70% ماليات ميخواهد در حاليكه هيچ درآمدي وجود ندارد به همين خاطر بازاريان نيز در اعتراض به دولت و اين طرح دست به اعتصاب زده و تا نرسيدن به خواسته هايمان اين وضعيت اعتصاب همچنان ادامه دارد .
يكي ديگر از بازاريان گفت: ”در حال حاضر در اعتصاب هستيم و اين بسته بودن بازار تا روز دوشنبه كه اداره ماليات آنرا تعيين تكليف كند ادامه دارد . امروز به نسبت ديروز مغازه هاي بيشتري بسته بودند و بيشتر هم مغازه هاي پارچه فروشي است كه بسته ميباشند.
يكي از بازاريان در بازار طلا فروشان گفت :” در حال حاضر بازار كويتي ها , لباس و پوشاك بطور كامل تعطيل است . بازار طلافروشان 50% تعطيل است . مردم همه ناراضي هستند و اگر وضع به همين صورت ادامه پيدا كند بيشتر تعطيل ميشود .
داخل سبزه ميدان همه مغازه ها بسته اند و تعطيل كرده اند .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates