30.07.2010

علیخانی: آینده خوشی را برای دولت پیش‌بینی نمی‌کنم

خبرآنلاین: عضو فراکسیون اقلیت مجلس از سکوت فراکسیون متبوعش در قبال برخی اختلافات در کشور دفاع کرد.

قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین، در پاسخ به سوالی در مورد دلیل سکوت اصلاح‌طلبان و فراکسیون اقلیت مجلس در قبال اختلافات دولت و مجلس به ایلنا گفت: مواضع اصلاح‌طلبان در عدم ورود به این مسائل بهترین موضع بوده است. زیرا اختلاف دیدگاه‌ها و مناقشات این دو قوه مسئله‌ای میان اصولگرایان است و بی‌طرفی در قبال این جدال اقدام صحیحی است.

اهم سخنان وی از این قرار است:

* اصلاح‌طلبان از اختلافات میان دولت و مجلس نه تنها خوشحال نیستند، بلکه خواهان آن هستند تا قوای کشور در جهت منافع ملت و نظام مسیر قانونی را طی کنند. زیرا امروز اختلافات وضع بسیار بدی پیدا کرده است.

*به دلیل عدم تمکین دولت از مصوبات مجلس، رئیس مجلس اخیرا مجددا دو قانون دیگر را برای اجرا ابلاغ کرده است. اگر اوضاع به این صورت پیش رود، دولت آتیه خوبی نخواهد داشت.

*اصلاح‌طلبان فارغ از اختلافات، هر جا موضوعی را که مطابق مصالح نظام و منافع ملت تشخیص دهند، در قالب موضع‌گیری، تذکر، مصاحبه و نطق بیان خواهند کرد و نسبت به اوضاع کشور بی‌تفاوت نیستند.

*ما نمی‌خواهیم وارد مناقشات دیگران شویم. از سوی دیگر قضاوت هم با مردم است. زیرا هر سه قوه یکپارچه در اختیار اصولگرایان قرار دارد و آنها هستند که باید عملکردشان را در دید مردم قرار دهند و نشان دهند که آیا می‌توانند در کنار هم زندگی کنند و به خدمت بپردازند یا خیر؟

*با توجه به تمرد دولت از قانون، آینده خوشی را پیش‌بینی نمی‌کنم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates