31.07.2010

پس از دیدار با خانواده و همفکران: مهدی هاشمی پس از یک ماه اقامت در دبی به لندن بازگشت

العربيه نت: مهدی هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی پس از یک ماه اقامت در دبی و دیدار با خانواده و بعضی از همفکرانش این شهر را به قصد لندن پایتخت انگلیس ترک کرد .

بنا به گزارش خبر گزاری ایرنا که امروز پنج شنبه 29-07-2010 منتشر شد هاشمی در بازگشت به لندن عماد هاشمی فرزند 21 ساله محسن هاشمی و زهرا روحانی اورا در این سفر همراهی کردند .

مهدی هاشمی، پسر دوم آقای هاشمی رفسنجانی اوایل شهریور ماه سال گذشته و همزمان با برگزاری دادگاه چهارم متهمان اعتراضات پس از انتخابات، ایران را به مقصد لندن ترک کرد.

مهدی هاشمی اوایل شهریور ماه سال گذشته پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری در ايران به دنبال افزایش هجوم هوادران تندروی آیت الله خامنه ای و احمدی نژاد علیه خانواده رفسنجانی از ایران خارج شده بود.

در فروردین ماه(آوریل) امسال مقامات قضایی ایران حکم جلب مهدی هاشمی را صادر کردند.

پس از آن حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ایران چهارشنبه 21 – 4 – 2010 اعلام کرد این وزارتخانه حکم دستگیری مهدی هاشمی فرزند اکبرهاشمی رفسنجانی را در دست دارد.

همچنین عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران گفته بود که در صورت ورود مهدی هاشمی به ایران به دادسرا معرفی خواهد شد.

فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان رهبری از بیم اینکه در صورت بازگشت به ایران با بازداشت مواجه شود به مدت 11 ماه در لندن باقی ماند و پس از آن جهت دیدار با خانواده اش برای مدت یک ماه در دبی اقامت داشت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates