31.07.2010

بازتاب عجیب اظهارات احمدی نژاد درباره هشت پا

شفاف: ما متوجه هستيم آقاي احمدي نژاد! اما ببينيد، تنها به اين خاطر که پل اختاپوس پيش بيني نکرد که ايران همه دنيا را مي گيرد، به اين معني نيست که شما بايد آنرا شيطان بناميد زيرا اين اختاپوس فقط مسائل را آنطور که هست و يا خواهد بود مي بيند!
آخرین نیوز – اظهارات رییس جمهور کشورمان درباره هشت پای پیشگوی آلمانی با توجه و واکنش عجیب رسانه های اروپایی و امریکایی همراه شد .

مجله تايم در مطلب کوتاهي به تحليل اظهارات رئيس جمهور ايران درباره اختاپوسي پرداخت و نوشت: محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران عليه اين هشت پا که نتايج بازي هاي آلمان در جام جهاني و نيز برد نهايي اسپانيا را به درستي پيش بيني کرده بود صحبت کرده و گفته است که اين اختاپوس نماد “تبليغات و خرافات” است و “آنهايي که به اينگونه مسائل اعتقاد دارند نمي توانند رهبري کشورهايي مانند ايران را بر عهده بگيرند که در پي تعالي انساني” هستند.

نشريه تايم در ادامه نوشت، ما متوجه هستيم آقاي احمدي نژاد! اما ببينيد، تنها به اين خاطر که پل اختاپوس پيش بيني نکرد که ايران همه دنيا را مي گيرد، به اين معني نيست که شما بايد آنرا شيطان بناميد زيرا اين اختاپوس فقط مسائل را آنطور که هست و يا خواهد بود مي بيند!

روزنامه ديلي ميل چاپ انگليس در گزارشي اعلام کرد احمدي نژاد به پال بخاطر انچه که گسترش تبليغات و خرافات غربي توصيه مي کرد حمله کرد. احمدي نژاد گفته است: “کسانيکه به چنين سخناني اعتقاد دارند نمي توانند در جهان رهبر ملتهايي از قبيل ايران باشند که خواهان کمال انساني است.”

فاکس نيوز هم سخنان احمدي نژاد را درباره هشت پاي پيشگوي الماني نقد کرد و نوشت: محمود احمدي نژاد،ر ئيس جمهور ايران، اين هشت پا را به سخره گرفته است و پل را وجه مشترک اسرائيل و امريکا مي داند و اين هشت پا را نيز دسيسه غرب توصيف مي کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates