05.08.2010

خودکفایی آخوندی: انفجار در مجتمع پتروشیمی پردیس 1 در عسلویه

بازتاب: گفته می شود به دلیل انفجار و آتش سوزی های حاصل از آن تاکنون 5 نفر از کارکنان شاغل در دم جان باخته اند و وضعیت یکی دیگر از کارکنان حاضر در پتروشیمی نیز وخیم گزارش شده است/در حال حاضر آتش سوزی و انفجار در مجتمع پتروشیمی پردیس به طور کامل مهار شده است/ مدیرکل روابط عمومی پتروشیمی در تماس تلفنی به خبرنگار ما گفت: محل بروز این حادثه هیچ ارتباطی به مجتمع افتتاح شده توسط رییس جمهور نداشته و در مجتمع پردیس 1 رخ داده است.
آتش سوزی و انفجار امروز در پتروشیمی پردیس منجر به کشته و جراحت شدید حداقل 6 نفر از کارکنان شاغل و خسارات بالا به یکی از واحدهای عملیاتی در این واحد پتروشیمیایی شد.

به گزارش “تابناک” پس انتشار این خبر توسط خبرگزاری ها، اینگونه برداشت شده بود که این انفجار در مجتمع پتروشیمی پردیس 2 که هفته گذشته توسط رییس جمهور افتتاح شده بود اتفاق افتاده که پس از پیگیری های خبرنگار “تابناک” آقای جشنی مدیرکل روابط عمومی پتروشیمی در تماس تلفنی به خبرنگار ما گفت: محل بروز این حادثه هیچ ارتباطی به مجتمع افتتاح شده توسط رییس جمهور نداشته و در مجتمع پردیس 1 رخ داده است.

جشنی در ادامه گفت: انفجار مجتمع پردیس 1 به دلیل خردگی برخی لوله ها رخ داده که محل این اتفاق کاملا از مجتمع پردیس 2 منفک است.

گفتنی است خبرنگار مهر از آتش سوزی و انفجار مهیبی در مجتمع پتروشیمی پردیس از حدود ساعت 14 بعد از ظهر امروز 13 مرداد ماه به دلیل انفجار در خط لوله انتقال اتان خبر داده بود.

پیگیری های خبرنگار مهر حاکی از آن است که نشت گاز در حین عملیات جوشکاری خط لوله انتقال اتان منجر به این حادثه مرگبار در مجتمع پتروشیمی پردیس واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) شده است.

گفته می شود به دلیل انفجار و آتش سوزی های حاصل از آن تاکنون 5 نفر از کارکنان شاغل در دم جان باخته اند و وضعیت یکی دیگر از کارکنان حاضر در پتروشیمی نیز وخیم گزارش شده است.

در حال حاضر آتش سوزی و انفجار در مجتمع پتروشیمی پردیس به طور کامل مهار شده ضمن آنکه یکی از واحدهای عملیاتی هم به طور کامل خسارت وارد شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates