06.08.2010

کیهان دست مشایی را رو می‌کند؟

فرارو: پس از تکذیب دعوت از هوشنگ امیر احمدی برای حضور در همایش ایرانیان خارج از کشور از سوی اسفندیار رحیم مشایی، روزنامه کیهان امروز ادعا کرد ایمیل این دعوت نامه را در اختیار دارد و آن را منتشر می‌کند.

حضور هوشنگ امیر احمدی در چند روز اخیر در تهران حاشیه‌های فراوانی در پی داشته است و مورد اعتراض بسیاری از فعالین سیاسی اصولگرا قرار گرفته است. آن‌ها معتقدند امیر احمدی با دعوت سازمان تحت نظر مشایی به تهران امدذه است این در حالی است که رحیم مشایی این مسئله را تکذیب کرد.

روزنامه کیهان در شماره امروز خود ادعای جدیدی در این باره مطرح کرد و نوشت: «كيهان قبل از ورود هوشنگ اميراحمدي به خبر دعوت وي از سوي مسئولان همايش دست يافته بود و حتي نسخه اي از دعوتنامه اي كه دبيرخانه همايش در تاريخ 7 جولاي 2010-16تيرماه 1389- از طريق ايميل براي هوشنگ اميراحمدي ارسال شده بود را در اختيار داشت ولي ترجيح داديم تا پايان همايش از انتشار آن خودداري كنيم.»

این روزنامه در ادامه اعلام کرد اكنون كه آقاي مشايي دعوت از وي را انكار مي كند، متن دعوتنامه را براي ارزيابي ميزان صداقت و راستگويي آقايان به دست چاپ مي‌سپاريم.

کیهان با حمله شدید به موضع‌گیری دولت که گفته بود هوشنگ امیر احمدی خود به تهران آمده است و به دولت ربطی ندارد نوشت: «مگر همايش ياد شده، حمام عمومي است كه هر كس بتواند بدون دعوت قبلي سرش را پائين انداخته و وارد آن شود؟! و اگر چنين است، آنهمه هزينه هنگفت- از كيسه بيت المال- براي حفاظت و تأمين امنيت همايش و صدور كارت ويژه ميهمانان و… براي چه بوده است؟!»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates