09.08.2010

سردار رادان: سران فتنه از افرادی در قالب خبرنگار برای پیشبرد اهداف خود استفاده کردند

شفاف: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: گرداننده‌های فتنه نیز به اهمیت رسانه و خبرنگاران توجه داشتند و از افرادی در غالب خبرنگار استفاده کردند و به آنها برای پیش بردن موضوعات خود آموزش دادند.

به گزارش خبرآنلاین، سردار احمدرضا رادان در مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه نیروی انتظامی ادامه داد: در سال گذشته در اوج فتنه در جمع خبرنگاران به مناسبت این روز هم‌کلام شدم. در آن زمان نیز به جنگ نرم و تهاجم اشاره کردیم و گفتیم در میان فتنه ادامه سناریوی جنگ نرمی بود که از پس از جنگ تحمیلی آغاز شد.

چکیده سخنان وی در این مراسم را به نقل از ایلنا می‌خوانید:

* مشکل اصلی این شغل عدم پایداری آن به دلیل حمایت‌ نشدن از طرف نهادهایی است که باید این شغل را حمایت کنند. آرزو می‌کنیم روزی به جایی برسیم که این شغل به پایداری مناسب برسد و این مگر به صورت قانون‌مند و نظام‌مند امکان‌پذیر نیست.

*در شرایط فتنه ما به جای اینکه یک گام جلو باشیم باید برای ساماندهی ذهن‌هایی که آشفته شده بود مدافعی عمل می‌کردیم.

* بیشترین کسانی که می‌توانند به خبرنگاران ارزش دهند، خود خبرنگاران هستند. این نه ارزش مادی که یک معنوی است و باید مثل رزمنده‌ها در میدان جنگ از آنها پاسداری شود.

* کار شما این است که بتوانید با قلم‌تان مسیر درست را به کسانی که شما را مرجع خبری می‌دانند، نشان دهید . شما در برابر دنیای دروغ‌ها وظیفه دارید که مخاطب را در جهت درست رهنمون کنید و در برابر هجمه دشمن قوی باشید.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates