10.08.2010

دفتر مصطفایی را هم پلمپ کردند

خودنویس: به دنبال انتشار خبر خروج محمد مصطفایی، وکیل سکینه محمدی از ایران، و انتشار خبر گروگان‌گیری اعضای خانواده‌ این حقوق‌دان، آخرین خبر امروز، پلمپ دفتر او و همکارانش در تهران بود. مصطفایی در صفحه فیس‌بوک خود خبر داد که دفترش که محل مشترک کار خودش و همکارانش بوده بامداد امروز پلمپ شده. او نوشته: «متاسفانه دستگاه قضایی در صدد است پس از گروگانگیری، اموالم را نیز به غارت ببرد.»
محمد مصطفایی که بعد از یک هفته بازداشت در ترکیه، با حمایت اتحادیه اروپا آزاد شد، و اینک در نروژ به سر می‌برد، امروز خود منبع خبر در باره خودش بود.
مصطفایی که در ماه‌های اخیر از طریق فیس‌بوک و نیز ارسال ایمیل به فهرستی بلند و بالا از روزنامه‌نگاران و فعالان اجتماعی آخرین خبرها را از وضعیت موکلینش منتشر می‌کرد، امروز خبر داد که دفتر کارش توسط یک مامور امنیتی پلمپ شده است،

«امروز صبح ماموری امنیتی به دفتر کارم مراجعه کرده و دفترم را که چند وکیل دادگستری در آنجا مشغول به فعالیت بودند پلمپ کردند. قسمتی از این دفتر متعلق به یکی از همکارانم است و پیش از شروع این ماجراها سهم متعلق به خود را نیز واگذار کرده بودم. متاسفانه دستگاه قضایی در صدد است پس از گروگانگیری*، اموالم را نیز به غارت ببرد.»
مصطفایی همچنین از طریق فیس‌بوک خبر داد که با یکی از موکلینش، «هنگامه شهیدی» در زندان حرف زده است. او در گفتگو با خودنویس نیز گفته بود که حتی از خارج از ایران پیگیر وضعیت موکلینش خواهد بود.
—-

* آخرین خبرها حاکی از آزادی همسر این وکیل دادگستری است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates