15.08.2010

مدير سايت افتخاري: معترضید؟ گوش نكنيد

خودنویس: پس از آن كه عليرضا افتخاري خواننده موسيقي سنتي و رييس دولت همديگر را در آغوش كشيدند، بسياري از آنان كه به نتيجه انتخابات معترض بودند، نسبت به اين اقدام خواننده پر كار موسقي سنتي واكنش نشان دادند. همچنين سايتي كه به نظر مي‌رسد توسط هواداران افتخاري راه‌اندازي شده با لحن و ادبياتي مشابه كلام احمدي‌نژاد،‌ منتقدان و معترضان به اين ديدار را مورد سرزنش و شماتت قرار داد.

رجا نيوز به نقل از ايرنا نوشت: «عليرضا افتخاري استاد آواز موسيقي اصيل ايراني در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در مرکز همايش‌هاي صداوسيما و با حضور مديران، سردبيران و خبرنگاران اصحاب رسانه برگزار شد، به گرمي احمدي‌نژاد را در آغوش کشيد و گفت، آقاي رييس‌جمهور دوستت دارم.»

بر پايه اين گزارش، افتخاري نقش رييس كابينه در ارتقاء سطح نفوذ ايران درتحولات بين‌المللي و نيز رشد و بالندگي فرهنگ ايران اسلامي درجهان را ستود و خطاب به وي گفت: «شما رييس‌جمهور شجاعي هستيد بدانيد امروز چشم ۶ ميليارد انسان به شما است.»

اين رفتار و گفتار خواننده پركار موسيقي سنتي ايران، واكنش معترضان به نتيجه انتخابات را در پي داشت تا جايي كه برخي پيشنهاد دادند بايد آلبوم‌هاي او را دور ريخت و سي‌دي‌ها و كاست‌هايش را شكست.

افتخاري در واكنش به اعتراض‌ها گفت: «هر کس هر نیتی می خواهد داشته باشد، داشته باشد. من وقتی با رییس جمهورمان رو به رو می شوم، باید چه واکنشی نشان دهم، باید احترام بگذارم. ادبم را به جا بیاورم. من که دنبال سیاست نیستم.»

به گزارش برنا نيوز، اين خواننده ادامه داد: «باز هم رییس‌جمهور یا هر کس دیگری که به من لبخند بزند و محبت کند را در آغوش می‌گیرم. ادب هیچ وقت کهنه نمی‌شود. گفت بی‌ادب محروم شد از لطف رب، ما بی‌ادب نیستیم. نسبت به کسی که احترامش واجب است، احترام مي‌گذارم. کار خلافی نکردم که تحت شرایط احساس دیگران پشیمان شوم.»

همچنين مدير سايت “استاد عليرضا افتخاري” با بي‌ادبي و به كارگيري واژگاني ناروا نوشت: «آهای کسانی که زبان اعتراض گشوده‌اید چرا در آن واحد مودب بودن شخصی را در مقابل رئیس‌جمهور بی‌ادبانه جلوه می‌دهید؟ چطور استاد را شخص بی‌ادب می‌پندارید؟ او کارش را خوب بلد است و نیازی به راهنمائی‌ها و حرف‌های خارج از نزاکت شما ندارد. افرادی که به استاد معترضید خب یک دفعه سنگسارش کنید . شما مگر نگفتید می‌کشید پس بکشید!! تو که نمی‌دانی مملکت و عزت و فرهنگ و تاریخ و ابرو چیست؟! صدای استاد را گوش نکن.»

در اين نوشته آمده است: «آقای احمدی‌نژاد هم به استاد افتخاری گفته دوستت دارم. صدایت را دوست دارم. استاد افتخاری هم اهل بی ادبی نیست در واقع ادم بی ادبی نیست در آن لحظه می‌بایست خم می‌شد و دست رئیس جمهور را هم می‌بوسید و احترام نشان می‌داد. این بحث افتخاری و رئیس جمهور نیست. بحث ادب است در مقابل ادب.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates