15.08.2010

در واكنش به اخراج علي كريمي از استيل آذين؛

پیک‌ایران: هافبك تيم فوتبال استيل‌آذين تهران : روز بازي با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند و 95 درصد فوتباليستها نيز روزه نمي گيرند

خبرگزاری ورزش ايران IPNA : هافبك تيم فوتبال استيل‌آذين تهران گفت: روز بازي با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند و 95 درصد فوتباليستها نيز روزه نمي گيرند.
مصاحبه خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) را با “مهرزاد معدنچي” در ادامه بخوانيد:

* در حالي كه از آمادگي خوبي برخوردار هستي اما در تركيب قرار نمي گيري؛ از اين موضوع ناراحت نيستي؟

– من طي هفته تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشتم اما ناگهان گفتند كه در ليست 11 نفره نيستي؛ در حالي كه فكر مي كنم دليل اين موضوع نيز فني نيست.

* در اين مورد اعتراضي به كادر فني تيم نكردي؟

– تومباكوويچ بعد از بازي از عملكردم در اين بازي تمجيد كرد و حتي به من گفت كه براي اين بازي حساب ويژه‌اي روي من كرده بود. با اين حال نمي دانم چرا در تركيب ثابت به ميدان نرفتم!

* با اين وجود حتي صاحب موقعيت هم شدي اما پايت به گلزني باز نشد.

– در آن لحظه تمركز نداشتم و از 6 قدمي توپ را به آسمان زدم. نيمكت نشيني من را شوكه كرده بود و شايد يكي از دلايل اينكه موقعيت را خراب كردم همين بود.

* علي كريمي اين روزها كانون بسياري از خبرهاست و صحبتهاي او عليه مديرعامل تيم سروصداي زيادي به پا كرده است.

– يكي از مواردي كه علي به آن اعتراض داشت جنس پيراهنهاي ما بود كه متاسفانه با وجود اعتراض علي به اين موضوع اما كسي به حرفهاي او توجه نكرد.

* اما حالا وي به دليل روزه‌خواري از تيم اخراج شده است!

– روز بازي با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند و 95 درصد فوتباليستها نيز روزه نمي گيرند. ما همه مسلمانيم و به اعتقاداتمان پايبنديم اما واقعا با اين شرايط روزه گرفتن برايمان مشكل‌ساز است. ما سر تمرين قوطيهاي آب كنار زمينمان داريم با اين وجود من به شخصه نديده‌ام كه كريمي در ملا عام روزه‌خواري كند.
به نظر من اصلا درست نيست كه روزه‌داري يا روزه‌خواري يك نفر را رسانه‌اي كنيم. مسلمانان بايد عيب يكديگر را بپوشانند. حتي از اسم علي مي توان به اعتقادات مذهبي خانواده وي پي برد و اينكه او را متهم به روزه‌خواري كنيم درست نيست.

* اينكه وي به همين دليل از تيم اخراج شده را چطور مي بيني؟

– چنين اتفاقي نخواهد افتاد. كريمي و مهدوي كيا جزء بزرگترين فوتباليستهاي ايران هستند و به لحاظ اخلاقي و شخصيتي قابل احترام‌ هستند. فكر مي كنم به زودي همه اين سوء تفاهمات حل شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates