16.08.2010

خورشيدي در گفت و گو با شفاف: اگر حرف مشایی حرف دولت باشد این دولت اصولگرا نیست

شفاف: مشايي در كارهاي غير تخصصي ورود پيدا مي كند در صورتي كه او از مسئولان اجرايي كشور محسوب مي شود و بايد كار خود را ادامه دهد .اما هر روز مشكلي را با توسل به مسائلي كه هيچ ارتباطي به كارهاي اجرايي ندارد در مملكت به وجود مي آورد ./ بنده چند سال پيش در خصوص عملكرد دولت انتقاداتي كردم و فرياد زدم اما كسي گوش نكرد و حالا دوستان به آن رسيدند.
شفاف: دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی اظهار داشت:احمدي نژاد و مشايي باید در چارچوب قانون و اختیاراتشان حرف بزنند و رفتار کنند . اما متاسفانه گاهی این اتفاق نمی افتد و اگر هم کسی در برابر مواضع نادرستشان بایستد و نقدی کند انگ سیاسی به او زده می شود .

احمد خورشيدي دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شفاف در خصوص عدم اجراي قوانين مصوب مجلس گفت: نباید مقامات کشور بر اساس برداشت های خود با قانون برخورد کنند . اما متاسفانه در برخی موارد آقای احمدی نژاد برخوردش با دیگران بر اساس نوعی برداشت نادرست از برخی مقوله هاست . این در حالی است که همه باید در برابر قانون تمکین کنند و برداشت های شخصی نباید اثری در کار مملکت داشته باشد .

وي ادامه داد :برداشت های اشتباه رييس جمهور تنها در عدم اجراي برخی قوانين نيست . ایشان درباره تعامل با احزاب مي گويد كشور نيازي به احزاب ندارد و حزب الله براي كشور كافي است و معلوم نيست از لسان چه كسي اين حرف را مي زند.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی تصريح كرد: مشايي در كارهاي غير تخصصي ورود پيدا مي كند در صورتي كه او از مسئولان اجرايي كشور محسوب مي شود و بايد كار خود را ادامه دهد .اما هر روز مشكلي را با توسل به مسائلي كه هيچ ارتباطي به كارهاي اجرايي ندارد در مملكت به وجود مي آورد .

خورشيدي خاطر نشان كرد: رييس جمهور اعلام مي كند كه نظرات مشايي نظرات دولت است و اگر نظرات فردي به نام مشايي كه معلوم نيست چه پيشينه و اندیشه مشخصی دارد حرف دولت است به طور قطع اين دولت با اصولگرايي تفاوت فاحش دارد و مردم آرمانخواه ایران نمی توانند چنین حرفی را بپذیرند .

وي در واكنش به اظهارات برخي كه خواستار برخور قضايي با نمايندگان منتقد رييس جمهور شده بودند ياد آور شد: برخورد قضایی باید با کسانی صورت بگیرد که قانون را اجرا می کنند نه نمایندگانی که منتقد بی قانونی و دخالت دادن برداشت های شخصی در اجرای قانون هستند.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: بنده چند سال پيش در خصوص عملكرد دولت انتقاداتي كردم و فرياد زدم اما كسي گوش نكرد و حالا دوستان به آن رسيدند.مگر زماني كه بنده در جريان انتخابات نقدهاي از دولت كردم آقاي احمدي نژاد با ايما و اشاره در جواب خبرنگاري كه پرسيد آيا از اقوام و خويشاوندان شما كسي مخالف شما هست به من توهين نكرد؟ايشان همان فرد است.

خورشيدي خواستار رفتار جدي مجلس با قانون شكني شد و اظهار داشت: بايد مجلس بر طبق قانون ابتدا از رييس جمهور سوال كند و اگر عملكرد دولت به همين شكل ادامه داشت بدون تعارف به وظایفی که قانون اساسی بر عهده اش گذاشته است عمل کند .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates