22.08.2010

نتیجه یگانگی افکار مشایی و احمدی نژاد؛ دولت برای تبیین افکار مشایی دست به جیب شد

شفاف: رئیس جمهور احمدی نژاد پیشتر گفته بود حرف مشایی حرف دولت است / هر چند ممکن است برخی اصولگرایان از اقدامات اینچنینی و هزینه از بیت المال برای ترویج دیدگاه های مشایی ناراحت باشند اما به هر حال به نظر می رسد وقتی رئیس جمهور معتقد باشد دیدگاه های مشایی همان دیدگاه های دولت است ، انتشار دیدگاه های مشایی همان دیدگاه دولت باشد و این خیلی عجیب به نظر نمی رسد !
شفاف: در حالیکه برخی اصولگرایان با استناد به سخنان احمدی نژاد معتقدند دیگر نمی توان مواضع وی و احمدی نژاد را متفاوت دانست و افکار مشایی همان افکار احمدی نژاد است ، برخی منابع خبری از انتشار ویژه ای نامه ای تحت عنون ” آفتاب حسن ” با بودجه نهاد ریاست جمهوی خبر می دهند که به تبلیغ و تبیین دیدگاه رحیم مشایی یار و همراه نزدیک رئیس جمهور احمدی نژاد پرداخته است .

هر چند ممکن است برخی اصولگرایان از اقدامات اینچنینی و هزینه از بیت المال برای ترویج دیدگاه های مشایی ناراحت باشند اما به هر حال به نظر می رسد وقتی رئیس جمهور معتقد باشد دیدگاه های مشایی همان دیدگاه های دولت است ، انتشار دیدگاه های مشایی همان دیدگاه دولت باشد و این خیلی عجیب به نظر نمی رسد !

به گزارش برخی منابع خبری اخیرا نشریه ای تمام رنگی در بین کارکنان نهاد ریاست جمهوری توزیع شده که عمدتا به مواضع و سخنان اسفندیار رحیم مشایی پرداخت است .

این نشریه با نام آفتاب حسن بصورت تمام رنگی و با کاغذ گلاسه در تیراژبالامنتشر شده است.

این نشریه 36صفحه ای حاوی مطالبی با محوریت سخنان جنجالی اخیر اسفندیار رحیم مشایی در همایش ایرانیان خارج از کشور است.

درنشریه مذکور تصویر بزرگ و رنگی دختر کرد سوار بر اسب با مضامینی همچون درسرزمین آفتاب و برف…بهار دل انگیرو تابستان طلایی ،پائیز ارغوانی و زمستان نقره ای هر بیننده ای را حیرت زده میکند دیده میشود.

ظاهرا با درج شماره اول برروی این نشریه تصمیم برای انتشار مجدد آن جدی است .این درحالی است که براساس تصمیم دولت انتشار نشریات داخلی برخلاف دستورالعملهای هیات دولت بشمار میرود . اما احتمالاً در حال حاضر ممکن است ترویج افکار مشایی به ترویج برنامه و نگاه دولت تلقی شود و لذا چنین هزینه کردن هایی را توجیه کند .


پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates