24.08.2010

حاج منصور ارضی: مشایی فقط مانده مسئولیت آفتابه های مسجد شاه را بگیرد!

آتی نیوز: در پي انتقادات روزهاي اخير حاج منصور ارضي از نماينده ويژه رئيس جمهور در خاور ميانه خبرهاي واصله حكايت ازادامه تلاش اسفنديار رحيم مشائي براي ساكت كردن حاج منصور ارضي دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آتي نيوز در پي انتقادات شب گذشته حاج منصور در مسجد ارك تهران در خصوص افزايش اختيارات و پست هاي دولتي رئيس دفتر رئيس جمهور ؛ تلاش اطرافيان اين مسئول دولتي براي ساكت كردن اين مداح معروف ادامه داشته بطوريكه طبق گزارش هاي واصله مهندس علي محمد قلي ها مدير عامل شركت سايپا پرس را ميتوان اولين قرباني اين اظهار نظرها دانست .

بر اساس اين گزارش بدنبال بركناري بسياري از نزديكان رئيس جمهور و حتي برخي از وزراي دولت نهم به علت مخالفت با مشائي ظاهرا اين تغيير و تحولات همچنان ادامه داشته و معاون رئيس جمهور در شوراي ايرانيان خارج از كشور دست از سر مخالفان خود بر نمي دارد .

اين گزارش مي افزايد مشائي كه خود قدرت پاسخگويي و مقابله با حاج منصور ارضی را ندارد در اقدامي عجيب و مذبوحانه تلاش دارد با عزل يكي از نزديكان وي كه مدير عامل يكي از مهمترين شركت هاي گروه خودرو سازي سايپا مي باشد اقدام به انتقام گيري و حق السكوت گرفتن از اين مداح بزرگ و معروف نمايد.

لازم به ذکر است قلی ها داماد برادر این مداح مشهور بوده و این جابجایی مورد اعتراض بسیاری از افراد این هیئت قرار گرفته بصورتی که شب گذشته حاج منصور ارضی در ادامه انتقاداتش از این فرد خاص دولت گفت:چرا باید این همه پست و مسئولیت به وی داده شود؟ فقط مانده که مشایی مسئولیت آفتابه های مسجد شاه را هم بگیرد!

در همين رابطه سايتهاي خبري صبح امروز خبر تغيير مدير عامل شركت سايپا پرس را در صدر اخبار خود قرار دادند .
Bookmark and Share
نظرات بینندگان
خوش به حال منصور ارضی که این قدر شجاعانه حرفهاشو می زنه
حاج منصور جون دمت گرم که اینقدر شجاعانه حلا اینها رو می گیری….حسین جان نگهدارت هست
خیلی خوب حاجی داره برجکمی آره پایین…حاجی جون همیشه تو قلب مایی چون خیلی آزاده ایی
ایشون همین الان هم این سمت رو دارن که توی کار همه هم فضولی می کنن
آفرین به ذاکر اهل بیت حاج منصور ارضی با این همه صراحت بیان و شجاعت
من نمی دونم احمدی نژاد این پدیده رو از کجا پیدا کرده ؟
بالاخره پدر عروس رئیس جمهور هستند برای خودشون کم شخصیتی نیستن احمدی نژاد هم به خاطر آقازاده مجبوره طرف اسفندیار خان رو…
هنوز آنچه از این شخص دیده می شود از نتایج سحر است باش تا آن زمان که صبح دولتش بدمد فتنه ای برپا خواهدشد همانند فتنه …. ملعون ولی جای خوشحالی است که خداوند همان سرنوشت را برای او رقم خواهدزد انشاء الله
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates