31.08.2010

سروری در گفت و گو با جهان: سردار رادان هیچ نقشی در ماجرای کهریزک نداشت

جهان نیوز: خیرا تعدادی از رسانه های ضد انقلاب تلاش کردند، نیروی انتظامی را نیز در ماجرای کهریزک شریک کنند، این درحالی است که رئیس کمیته پیگیری حادثه کهریزک در مجلس تصریح می کند که در بررسی های صورت گرفته، هیچ سند و دلیلی دال بر تقصیر یا قصور سردار رادان در ماجرای کهریزک مشاهده نشد.

سروری، نماينده تهران و رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار جهان در رابطه با حکم تعلیق و مجازات قاضی مرتضوی و دو قاضی دیگر به عنوان عاملین اصلی تخلفات حادثه کهریزک گفت: نظام اسلامی در مقابل امتحانات بزرگ قرار گرفت و الحمدالله سرافراز بیرون آمد. در پيگيري حادثه کهریزک شاهکار عادلانه ای صورت گرفت اما کامل نبود و ما معتقد بودیم که همه این تخریب ها به عهده مامورین نیروی انتظامی نبوده و کسانی که با توجه به پر بودن ظرفیت زندان و عدم تناسب زندان با افرادی که آنجا اعزام شدند نيز زمینه این خسارت ملی را فراهم آورده اند، مقصر هستند.

وی با بیان اینکه مقصرین اصلی حادثه کهریزک چهره نظام اسلامی را در دنیا به شدت مخدوش کردند و ضربه های اساسی به اقتدار ملی ما وارد کردند اضافه کرد: این امکان را برای دشمنان ما فراهم کردند که طرح ضربه زدن به ملت ما را از این راه پیدا کنند، عادلانه این است که دادگاه نسبت به همه کسانی که نقش داشتند با توجه به نسبت نقش ها رسيدگي کند. من خوشحال هستم از اینکه اقداماتی در این زمینه از طرف دادگاه صورت می گیرد؛ امیدوارم که به صورت عادلانه موضوع پیگیری شود و به نتیجه برسد.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پاسخ به سوال خبرنگار جهان که آیا شایعاتي كه دال بر حضور سردار رادان در حادثه کهریزک است صحیح است، گفت: ما در موضوعاتمان به هیچ وجه به آقای رادان نرسیدیم و لااقل به عکس آن رسیدیم. اطلاعات ما نشان می دهد که آقای رادان در موضوع کهریزک نقشی نداشته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates