06.09.2010

حمله مسلحانه به تشکیلات انصار حزب الله در کرمانشاه + تکمیلی

پیک ایران: بنا به گزارشهای دریافتی، حوالی نیمه شب گذشته ( شنبه ) خیابان مصدق کرمانشاه شاهد درگیری گروهی مسلح علیه لباس شخصی های موسوم به انصار حزب الله بود . این درگیری حدود دو ساعت بطول انجامید . در این درگیری که با شلیک گلوله همراه بود بیش از سه نفر از افراد انصار حزب الله مجروح و روانه بیمارستان شدند . بنابه گزارش ها مرکز درگیری در مکانی بنام حیدریه مقر این گروه بود .
شاهدان عینی افراد مسلحی را دیده که بدون هیچ نقابی بر صورت بسوی اعضای این گروه شلیک کرده و پس از زخمی نمودن اعضای آن از محل حادثه متواری شدند . این شاهدان زخمی شدن بیش از سه نفر از جمله صادق اشک تلخ رهبر این گروه افراطی را تأیید می کنند .
خبرها از فرار اشک تلخ از استان کرمانشاه حکایت دارد . این گزارش از استقرار صدها پلیس گارد ضد شورش در محل حادثه و در سطح شهر خبر می دهد . امروز یکشنبه هر چند خبری از این نیروها نبود اما حیدریه ؛ محل استقرار انصار حزب الله تعطیل بود .
در هفته های اخیر گروه موسوم به انصار حزب الله با حضور کم تعداد خیابانی مانع از برگزاری کنسرت حسام الدین سراج و مراسم ختم اسماعیل ططری در کرمانشاه شدند . آنها همچنین مراکز هنری را تهدید و علیه برخی مسئولان ارشد استان بیانیه صادر کرده اند . اقدامات انصار حزب الله اعتراض کرمانشاهیان را برانگیخته است .
هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت حمله مسلحانه به لباس شخصی های انصار حزب الله را بر عهده نگرفته است .

تکمیلی

رئیس حزب‌الله کرمانشاه در یک درگیری مجروح شد

آفتاب: در یک درگیری، صادق اشک‌تلخ رئیس و چندین نفر دیگر از اعضای حزب‌الله به‌شدت مجروح شدند. روزنامه جمهوری اسلامی با اعلام این خبر تاکید کرد: در جریان برگزاری راهپیمایی روز قدس مسئول حزب‌الله کرمانشاه آقای صادق اشک‌تلخ طی سخنانی علیه دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه و ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان موضع‌گیری کرد. در این مراسم ویژه نامه‌ای نیز در این‌باره در میان راه‌پیمایان توزیع شد. متعاقب این واقعه، بعد از ظهر روز شنبه 14 شهریور حدود 50 الی 60 نفر از خارج استان وارد کرمانشاه شده و در برابر حیدریه محل اجتماع حزب‌الله، تجمع کرده علیه آنان شعار می‌دهند. سرانجام این تجمع به درگیری کشیده شد. در نتیجه این درگیری، صادق اشک‌تلخ و چندین نفر دیگر از افراد حزب‌الله به‌شدت مجروح شدند

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates