29.09.2010

صدور حکم بازنشستگی 8 استاد دانشگاه تهران

فرارو: اسامی آخرین اساتید دانشگاه تهران که اجرای احکام بازنشستگی آنها از نیمه شهریور ماه آغاز شده یا در پاییز امسال آغاز می شود منتشر شد که بر این اساس 8 استاد از 6 پردیس دانشگاه تهران به جمع اساتید بازنشسته پیوستند.

محمد معز اردلان و جواد فرهودی از پردیس کشاورزی
به گزارش مهر، محمد معز اردلان و جواد فرهودی دو استاد تمام پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بازنشسته شدند. محمد معز اردلان استاد تمام گروه خاکشناسی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است که حکم بازنشستگی وی از 15 شهریور ماه جنبه اجرایی پیدا کرد.

بازنشستگی دکتر جواد فرهودی استاد تمام گروه مهندسی آبیاری پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نیز مانند اردلان از نیمه شهریور ماه جنبه اجرایی پیدا کرده است.

فرهودی علاوه بر استادی دانشگاه تهران مسئولیتهایی مانند معاونت پژوهشی وزارت علوم، معاونت وزارت نیرو و ریاست دانشگاه ارومیه، عضویت در هیئت امناء چند دانشگاه و عضویت در شورای توسعه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران را در سوابق مدیریتی خود دارد.

سید محسن حبیبی از پردیس هنرهای زیبا
سید محسن حبیبی استاد گروه شهرسازی دانشگاه تهران که به تازگی از ریاست پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران کنار رفته است بازنشسته شد. سید محسن حبیبی به درخواست خود پس از گذشت 39 سال تدریس در دانشگاه تهران بازنشسته شد. حبیبی که ریاست پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران را بر عهده داشت همزمان با بازنشستگی از ریاست این پردیس دانشگاهی نیز کناره گیری کرد.

محمد حسین رفیعی از پردیس علوم
محمد حسین رفیعی استادیار شیمی پلیمر پردیس علوم پایه دانشگاه تهران نیز به تازگی به جمع اعضای هیئت علمی بازنشسته پیوسته است. حکم بازنشستگی وی نیز از نیمه شهریور ماه اجرا شد.

روح الله عالمی و غلامرضا ظریفیان از دانشکده ادبیات و علوم انسانی
حکم بازنشستگی دکتر روح اله عالمی دانشیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دکتر غلامرضا ظریفیان استادیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز تا چند روز دیگر اجرا می شود. روح الله عالمی تا 5/1 سال پیش مدیر گروه فلسفه دانشگاه تهران و معاون دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه بود.

غلامرضا ظریفیان نیز عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نیز سابقه عضویت در هیئت مؤسس و هیئت مدیره انجمن معارف ایران، جمعیت توسعه علمی کشور، جمعیت ایرانی اخلاق در علوم و فناوری و جمعیت رشد و توسعه ایران را دارد.

ظریفیان در سالهای 30 تا 75 عضو هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر بود و مسئولیت معاونتهای مالی و اداری و دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر را عهده دار بود. پس از روی کار آمدن دولت هفتم طی سالهای 76 تا 84 مسئولت های متعددی مانند مدیرکل دانشجویی وزرات علوم، معاون پارلمانی، حقوقی و مالی و اداری وزارت علوم و معاون دانشجویی وزارت علوم به وی واگذار شد.

محمد خوش چهره از دانشکده اقتصاد
به گزارش مهر، دکتر محمد خوش چهره استادیار دانشکده اقتصاد و دکتر احمد مدرس استادیار گروه حسابداری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز از آخرین اعضای هیئت علمی حوزه علوم انسانی دانشگاه تهران هستند که به تازگی به جمع اعضای هیئت علمی بازنشسته پیوسته اند.

محمد خوش چهره دارای دکتری تخصصی توسعه و برنامه ریزی اقتصادی از دانشگاه Strathclyde انگلستان، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و چهره اقتصادی مجلس هفتم بود. این اقتصاددان در کنار فعالیت علمی به عنوان یک فعال سیاسی نیز شناخته شده و ریاست اصولگرایان مستقل مجلس در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

سرپرستی مؤسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران، عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه تهران، عضویت در شورای مرکزی پارک علمی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت در شورای سیاستگذاری پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از ظرفیتهای علمی پژوهشی این عضو هیئت علمی بازنشسته است.

احمد مدرس از دانشکده مدیریت
احمد مدرس نیز با دارا بودن 11 عنوان تألیف و پنج عنوان ترجمه کتاب آثار قابل اعتنایی در زمینه حسابداری و امور مالی ارائه کرده و سرپرست اجرایی یا دبیرعلمی و برگزار کننده اولین همایش مدیریت مالی در ایران، اولین همایش حسابرسی در ایران و اولین همایش استانداردهای ایران بوده است.

مدرس علاوه بر دانشگاه تهران سابقه تدریس در دانشگاههای شهید بهشتی، علوم اقتصادی، علامه طباطبایی و تربیت مدرس را دارد و عضویت در هیئت مدیره و معاونت آموزش و تحقیقات جامعه حسابداران رسمی ایران، ریاست شورای سردبیری فصلنامه حسابدار رسمی، عضویت در گروه کارشناسی تدوین استانداردها در سازمان حسابرسی، عضویت در جامعه حسابداران رسمی ایران و عضویت در انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران از سوابق اجرایی و عضویت وی در مجامع محسوب می شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates