29.09.2010

احمدی‌نژاد: تحریم‌هایتان اثری ندارد، هر غلطی می‌خواهید بکنید

خبرآنلاین: رئیس جمهور گفت: دبیرکل سازمان ملل کاره‌ای نیست و کارمندان ایران جربزه و قدرت بیشتری از او دارند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد در گردهمایی بیست ویکمین ائمه جمعه کشور گفت: : سخنرانی کردن در میان شما مانند زیره به کرمان بردن است که اخیرا می‌گوید پسته به رفسنجان بردن است و برخی از دوستان می‌گویند بدهید، ما خودمان پسته به رفسنجان می‌بریم.

گزیده سخنان وی را در ادامه می خوانید:

* چندی پیش طی نامه‌ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای حادثه 11 سپتامبر شدم. منتها ایشان کاره‌ای نیست و کارمندان نظام جمهوری اسلامی نیز در داخل اختیار، جربزه و قدرت بیشتری دارند.

* آنها هلوکاست را مصوبه سازمان ملل کردند و اجازه می‌دهند که افراد به حضرت عیسی، پیامبر اکرم، ‌قران کریم و سایر کتب آسمانی توهین کنند. اما اجازه نمی‌دهند کسی در مورد هلوکاست سوال مطرح کند.

*کسی جرئت نداشت خطاب به آمریکا چیزی بگوید اما امروز شاهدیم که ملت ایران در خاک آمریکا همه موجودیت این کشور را زیر برده و در هم می‌شکند.

*مصاحبه‌هایم در نیویورک یک زنگ خطر جدی برای آمریکا بود. در این مصاحبه‌ها با یک مصاحبه‌گر صحبت نمی‌کردیم بلکه آنها نماینده مسوولان آمریکایی بودند و برخلاف ادعایشان، هیچ رسانه آزادی در آمریکا وجود ندارد.

* در این سفر به آنها اعلام کردیم تحریم‌ها هیچ اثری ندارد و همان غلطی را که می‌خواهید دو سال دیگر انجام دهید، زودتر انجام دهید. در آنجا 13 بار به صراحت اعلام کردم که چه کسی جرئت دارد به ایران حمله کند؟

* آرایش سیاسی دشمن در برابر انقلاب در هم شکسته شده است.

* آمریکایی‌ها 60 فیلم بر ضد ظهور ساخته و می‌خواهند اعلام کنند که با ظهور منجی تمام جهان نابود خواهد شد. امروز به لطف خدا رسانه‌های آمریکا از اثرگذاری بر افکار مردم خود عاجز شده و نظام سلطه در حال فروپاشی است.

*در حال حاضر دولت آمریکا در برابر ملت ایران در موضع انفعال و سردرگم قرار دارد. ما باید همچون گذشته با تدبیر و استحکام به پیش رویم. اما متاسفانه برخی افراد در داخل کشور به آنها همراهی می‌کنند و البته ارزشی هم ندارند.

* شرایط امروز جهان به سرعت در حال تغییر بوده و ما باید خود را آماده کنیم، مسوولیت علما در این زمینه سنگین و خطیراست. البته بنده اهل گلایه نیستم. اما باید علما در مرز تحولات جهان و نیازهای بشری حرکت کنند و برای سوال‌های آنها جواب قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

* حکومت مهدوی در راه است. ما باید خود را برای برپایی حکومت عادلانه در جهان آماده کنیم. بدون معرفی جامعه مهدوی امکان حرکت دادن مردم به سمت حوزه‌های کمال و پیشرفت وجود ندارد و نظام ولایت فقیه ما تشکیل شده تا جامعه در دست امام زمان بگذرد.

* کسی تصور نکند که با اغماض لاپوشانی و رودروبایستی در عدالت به پایداری جمهوری اسلامی کمک کرده است، حال آنکه هر جا که عدالت اجرا می‌شود مانند تزریق بتن به پایه‌های حکومت اسلامی است و هر کسی در اجرای عدالت چشم‌پوشی کند به همان اندازه به پایه‌های نظام ضربه زده است.

* در جمهوری اسلامی همه نهادها متصل به ولایت و مرکزیت نظام هستند و در جامعه جهانی که باید برپا شود اراده، اندیشه و دیدگاه‌های ولی باید از طریق رکن نماز جمعه منتشر شود.

*در حال حاضر بسیاری از فعالان سیاسی ذهن‌هایشان پر از افکاری برای کسب قدرت است و به همین دلیل تنش‌ها درگیری‌ها و اصطکاک‌ها به وجود می‌آید.

* عده‌ای برای خود مصونیت قائل هستند و در براندازی نظام شرکت داشته و حالا از نظام طلبکار هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates