06.01.2011

آقای مهران مدیری

ایران وطنم: مردم عاشق چشم و ابروی شما نیستند اگر سی دی های شما را کپی نمی کنند… در ایران هم حق کپی رایت نداریم…مردم به احترام همراهی نکردن شما با دولت جمهوری اسلامی سی دی های شما را تاکنون کپی نکردند.

من و هیچ کدام از اعضای خانواده مان نیز به همین احترام حتی خیال کپی کردن سی دی های قهوه تلخ شما را به ذهن راه ندادیم، خودت نیز می دانی که این بهترین کار تلویزیونی تو نبوده است. اما ، شما در مجموعه جدید شما که در اینترنت منتشر شده است و حمید شب خیز هم دست افشان و پاکوبان آن را در ایران تی وی پخش کرد ، عهد خود را شکستید.

من طرفدار هیچ کدام از شبکه های فارسی سیاسی و غیر سیاسی خارج از ایران نیستم، اما انقدر می فهمم که قلب بسیاری از انها برای ایران می تپد و با چنگ ودندان تلویزیون های خود را حفظ می کنند تا صدای اقلیت سیاسی مهاجر سرکوب نشده و شنیده شود. در برنامه های جدید شما کسانی را به سخره گرفتی (مسخره کردید و این طنز نیست همانگونه که میدانی) که بخش کوچکی از اپوزیسیون در تبعید ایران هستند.

کسانی را مسخره کردی که به علت اینکه در اقلیتی اجتماعی هستند مجبور به ترک ایران شده اند. زنان هنرمندی را که برای تنفس آزادی از کوهها و مرزها غیر قانونی ایران را ترک کردند را فاحشه دانستی و جوانانی علاقمند به موسیقی را که گروه گروه از ایران خارج می شوند تا فضایی برای کار داشته باشند و کلیپهایی تهیه می کنند را مسخره کردی…

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates