31.01.2011

معضلی به نام فرار عضله ها؛ افشاگری ورزشکار پناهنده علیه مسئولان ورزش

فردا: سرلک طی اظهاراتی عنوان می کند که مربیان و مسئولان فدراسیون روز به روز وضعشان بهتر و ماشین های مدل بالا خریداری می کردند. در حالی که ماه ها می شد که من پول خود را از فدراسیون جودو دریافت نمی کردم.
کوچ ورزشکاران ایرانی و بازی کردن زیر پرچم دیگر کشورها در حالی به سوی عادی شدن می رود که مسئولان هیچ اقدامی برای رفع این معضل ورزش انجام نداده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» در پاییز 1389 و پیش از آغاز بازی های آسیایی گوانگجو محمد حسن ابراهیمی، شمشیر باز اسلحه فلوره که به همراه تیم ملی ایران برای مسابقات جهانی راهی فرانسه شده بود با این تیم به تهران بازنگشت و تلاش مسئولان برای پیدا کردن وی به جایی نرسید.

از سوی دیگر همین چند وقت پیش بود که سامان طهماسبی کشتی گیر تیم ملی فرنگی ایران به دلیل بی توجهی مسئولان در غالب تیم ملی آذربایجان روی تشک رفت و روز گذشته در رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه کشتی گیر ایرانی الاصل تیم آذربایجان به مدال طلا دست یافت.

در آخرین مورد و بعد از مینا علی زاده پاروزن دراگون بوت، مهدی جعفر زاده کاراته کار، محمد حسین ابراهیمی شمشیر باز،‌احسان رجبی جودوکار و سامان طهماسبی کشتی گیر نوبت به وحید سرلک رسید که از جودوکاران وزن -60 کیلوگرم کشورمان بود.

وحید سرلک در حالی به کشور آلمان پناهنده شد که می گوید بی مهری مسئولان و قول های عملی نشده آنان موجب چنین حرکتی شد. وی همچنین معتقد است در تمرین ها و ترکیب ها چیزی جز مسائل فنی مهم بود و چاپلوسی و تملق گویی حرف اول را می زد.

سرلک طی اظهاراتی در شبکه ای در آمریکا عنوان می کند که مربیان و مسئولان فدراسیون روز به روز وضعشان بهتر و ماشین های مدل بالا خریداری می کردند. در حالی که ماه ها می شده که این ورزشکار پول خود را از فدراسیون جودو دریافت نمی کرده است.

وحيد سرلك جودوكار ملي پوش ايران كه در مسابقات جهاني سال گذشته در وزن -60 كيلو گرم بهترين نتيجه تيم ملي ايران را با كسب مقام پنجم مشترك بدست آورده بود طي سخناني در این شبکه مدعي شد با اجازه فدراسيون جودوي ايران در مسابقات بين المللي هامبورگ آلمان شركت و بعنوان اولين جودوكار ايران با جودو كار صهيونيستي مسابقه داده است.

این در حالی است که در سال 1384 از وحید سرلک به عنوان ورزشکار جوانمردی که با نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه نکرده تقدیر شده بود.

اين جودوكار تيم ملي مدتي را بعنوان مدير رستوران تحت مالكيت يكي از مديران ارشد فدراسيون جودومشغول به كار بوده و جامعه جودو وي را نزديكترين ملي پوش به برخي مسئولان مي دانستند .

بنابراین گزارش پناهنده شدن ورزشکاران ایران که به نوعی آن را به فرار عضله ها می توان تعبیر کرد معضل جدید ورزش ایران است که به نظر می رسد در بی توجهی مسئولان در آینده نیز شاهد حضور ورزشکاران ایرانی زیر پرچم کشورهای بیگانه باشیم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates