10.02.2011

همکاری یک هکر با وزارت امنیت رژیم و فشار بر حسین رونقی ملکی

احمد باطبی: امروز در صدای آمریکا گزارشی را در باره حسین رونقی ملکی ساختم و با یکی از افراد آگاه در مورد وضعیت حسین و خانواده او صحبت کردم . او در بخشی از صحبت هایش فاش کرد ، حسین در مدت یک سالی که درسلول های انفرادی بند مخوف 325 سپاه ، ویا همان بند امنیتی الف زندانی بود ، دچار عفونت کلیه شد ، اما مسئولین امنیتی سپاه بجای درمان ، به تزریق مرفین قناعت کرده و حسین حالا هم که به بند عمومی 350 منتقل شده کلیه اش متورم و در ناک تر شده است. نکته تاسف بار این است که به گفته این فرد آگاه ( که نمیتوانم نامی از او ذکر کنم ) نهاد امنیتی مانع انتقال حسین به بیمارستان هستند و خانواده حسین را هم تهدید کرده اند ، تازمانی که در مورد حسین و وضعیتش اطلاع رسانی شود ، مانع انتقال او به بیمارستان برای درمان مشکلات جسمانی او خواهند شد
اطلاع رسانی در مورد پرونده ای که سراسر آن کذب و ناشی از سناریو نویسی نهاد های امنیتی است . اتهاماتی نظیر ادعاهای عجیب کیهان . این روزنامه حکومتی نزدیک به نهاد های امنیتی در بخشی از مطلب خود نوشته است :
در راستا طرح «بي ثبات سازي ايران» در سال 2006 ميلادي توسط سازمان سيا تهيه و با اختصاص بودجه 400 ميليون دلاري توسط كنگره آمريكا، با دستور «بوش» ابلاغ و عملياتي شد …. در اين راستا تأسيس شبكه موسوم به «ايران پراكسي» از مهمترين اقداماتي است كه در اين سال توسط سازمان سيا تحت پوشش دفترIBB، وزارت امورخارجه آمريكا و با بودجه اوليه بالغ بر 50 ميليون دلار انجام شد .
کیهان ایران پراکسی ( که حسین رونقی ملکی در آن حضور داشت ) را متهم میکند که با بوجه اولیه 50 میلیون دلارزیر نظر IBB ایران پراکسی را راه اندازی کرده است .
آقای شریعت مداری یا نمی داند IBB اساساَ چه سازمانی هست و چه مسئولیتی دارد ، ویا 50 میلیون دلارچه حجم از ارزش اقتصادی است و با آن چه کارهایی میتوان انجام داد .
البته این حرف ها دیگر مهم نیست و من قصد پرداختن به نوشته های این روزنامه را ندارم . اما موردی را که میخواهم به آن اشاره کنم این است که حسین رونقی ملکی قربانی همکاری یکی از هکرهای سرشناس ایران ، با نهاد های امنیتی است . هکری که در سالهای اخیر با کمیته ایران پراکسی همکاری داشته است . این هکر تا اندازه ای مورد اعتماد بوده که حتی مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران نیز از مشاوره های او استفاده میکرده و بخشی از اطلاعات فنی مجموعه در دسترس او بوده است . سال گذشته و همزمان با آنچه که سپاه از آن جنگ سایبری یاد میکند ، این هکر اطلاعات خود را از سرور ها و افراد فعال در این سازمانها در اختیار نهاد های امنیتی قرار داد .
خلاف آنچه که سپاه پاسداران مدعی شد . تیم های فنی وابسته به آنها هیچ اقدام هکری برای انهدام وبسایت های مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران انجام نداده اند . آنها با استفاده از اطلاعات این هکر مورد اعتماد ، به سرورها وارد شده آنهارا منهدم کردند .
حالا حسین قربانی این همکاری این هکر با نهاد های امنیتی است . این متن را نوشتم برای آقای ( ک ) تا بداند هر اتفاقی برای حسین و یا دیگران بیافتد ، مسئول او است و باید پیای عواقب کارش نیز بایستد .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates