15.02.2011

بازخواني پرونده حدادعادل؛ انتصابات خانوادگي يا كفايت!

سحام نيوز: صبح امروز حدادعادل كه متاسفانه رياست كميسيون فرهنگي مجلس را يدك مي كشد، در نطق پيش از دستور خود مطالب شدید الحن و گستاخانه اي را عليه مهدي كروبي و ميرحسين موسوي مطرح كرد.
به گزارش سحام نيوز، حدادعادل در نطق امروز خود مهدي كروبي و ميرحسين موسوي را به برادر حاتم طائي تشبيه نموده و افزوده: “ کار شما شبیه برادر حاتم طائی است که برای معروف شدن در چاه زمزم ادرار کرد و معروف شد!”
اين سخنان از جانب فردي به زبان رانده شده است كه متاسفانه ميتوان با نيم نگاهي به گذشته به اصطلاح مبارزاتي اش ديد كه چه خدماتي را در كارنامه درخشان خود دارد!! كه البته در آينده اي نزديك به طور كامل به مشروح آن خواهيم پرداخت.
ليكن در اين بيان به نمونه اي كوچك از سوابق آقاي “حدادعادل” اشاره ميكنيم.
جاي بسي تعجب است كه كسي اكنون در تريبون هاي مختلف دم از انقلاب و سرمايه هاي آن ميزند كه تا پيش از آن در سمت “پادو و كيف بَر مسئول دفتر، فرح پهلوي” مشغول به خدمت به انقلاب و مردم انقلابي بوده است!! چه خدمتي و چه منصبي!!؟
و البته شايد اگر از آقاي “حداد به اصطلاح عادل” پرسيده شود كه بهترين خاطرات دوران قبل از انقلاب شما چه بوده؛ وي به برگزاري مراسم جشن تولد وليعهد(رضاپهلوي) اشاره نمايد كه پدر ايشان در آن ايام، همه ساله با آذين بستن و چراغاني نمودن كوچه و محله، اين واقعه را جشن مي گرفتند!!

و اما يك سخن با آقاي حداد عادل كه رياست كميسيوني را در مجلس عهده دار شده كه البته هيچ بهره اي از آن نبرده است!
آقاي حداد؛ جنابعالي بعد از انقلاب و البته آنهم به دليل انتصابات خانوادگي(و نه كفايت) به اين مقام و شهرت و موقعيت رسيده ايد و متاسفانه سرنوشت نظام و ملتي كه از يك انقلاب و جنگ تحميلي عبور نموده، اكنون به دست امثال جنابعالي افتاده كه با آن هرچه مي خواهيد بر اساس منافع شخصي خود رفتار مي كنيد و نيز در حال عقده گشايي با مردم و خدمتگذاران واقعي اين نظام هستيد.
مردم ايران از هر قشر و مسلك و مذهب، آگاهند و تفاوت عربده كشان و تملق گويان و چاپلوسان حكومتي با خادمان واقعي ملت را به خوبي درك مي كنند.
آقاي حداد عادل؛ اگر اعتقاد داريد خداوند هستي را بر اساس عدالت آفريده است و به اصل عدل و حقوق انساني و شهروندي اعتقاد داريد،و بارها خوانده ايد كه حقوق مظلوم از ظالم گرفته خواهد شد و هيچ ظلمي پايدار نخواهد ماند؛ بدانيد دادگاهي پيشتر از اينها در پيشگاه الهي براي شما و هم قطاران شما تشكيل گرديده است. باشد كه جنابعالي و همفكران شما به عقلانيت و دامان ملت بازگرديد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates