03.03.2011

فحاشی علنی به دختر موسوی و همسر هاشمی: دو روایت تکان دهنده از فحاشی لباس شخصی‌ها

دیگربان: غلامعلی رجایی در وبلاگ خود دو روایت از فحاشی لباس شخصی‌ها به همسر اکبر هاشمی رفسنجانی و دختر میرحسین موسوی در جماران و مسجد ارک تهران نقل کرده است.

آقای رجایی نوشته که یکشنبه گذشته در مراسم تشیع جنازه داماد آیت‌الله خمینی از حسن خمینی و مجید انصاری شنیده که لباس شخصی‌ها چندی پیش با تجمع مقابل خانه هاشمی در جماران فریاد می‌زدند که «آقای هاشمی می‌دانی همسرت…. است.»

اشاره غلامعلی رجایی به تجمع چندی پیش گروهی از لباس شخصی‌های حامی علی خامنه‌ای در منطقه جماران و سر دادن شعار‌هایی علیه اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی است.

این برای نخستین‌بار است که اعلام می‌شود این دسته از لباس شخصی‌ها در این تجمع شبانه به صورت علنی اقدام به فحاشی به خانواده هاشمی کرده‌اند.

چند روز پیش نیز فیلمی از فحاشی تعدادی از لباس شخصی‌ها به فائره هاشمی در شهرری منتشر شده که بازتاب‌های فراوانی داشت.

آقای رجایی به نقل از حسن خمینی نوشته که «وقتی عده‌ای از- مثلا- لباس شخصی‌ها به جماران آمدند من در منزل ایستاده بودم و فحش‌های بسیار رکیکشان را به آقای هاشمی می‌شنیدم. به گوش خود شنیدم آن‌ها در کمال.. به آقای هاشمی خطاب می‌کردند که می‌دانی همسرت… است.»

وی همچنین به نقل از فردی که نامش را فاش نکرده نوشته است: «کس دیگری برایم تعریف می‌کرد که درجلسه‌ای در مسجد ارک که دوستان حزب‌الله! در آنجا تشکیل جلسه می‌دهند وقتی بحث درباره عکس‌های دختر متاهل جناب مهندس موسوی مطرح شد و من از یکی از این برادران! حزب‌الله پرسیدم ماجرای این عکس‌ها چیه؟ با صدای بلند وبدون توجه به حرمت خانه خدا داد زد ( با پوزش از خانواده مظلوم موسوی) گفت: فلانی، عکس‌های این … را بیاور بهش بده بره باهاشون ح. ال کنه.»

باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما ۱۶ بهمن ماه در اقدامی کم‌ سابقه تصاویر دختری که ادعا کرده فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد است را در حال کشیدن سیگار منتشر کرد که بازتاب‌های فراونی به همراه داشت.

رجایی در ادامه نوشته که «گیرم این‌ها با هاشمی دشمن خونی‌اند، به همسر محترمه او چکار دارند؟ به شهادت تمام مقاتل، اهل کوفه که فاجعه کربلا را آفریدند تا امام زنده بود اهانتی به خانواده وحرم او نکردند این‌ها دیگر تولیدات کدام مذهب ومکتب هستند که از سپاه کوفه بدترمی‌کنند؟»

وی در پایان یادداشت خود نوشته که «آیا کسی که ذره‌ای مردانگی و غیرت دینی داشته باشد نباید از شنیدن این گونه خبر‌ها از غصه دق کند و بمیرد؟ خوشا به حال شهدا که رفتند تا این روزهای سخت‌تر از مرگ را برای دوستداران انقلاب ندیدند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates