05.03.2011

آقای رویانیان ! مجموعه خودت رو درست مدیریت کن مدیریت مترو پیش کش

شفاف: برادر محترم ! به جای درست مدیریت کردن مجموعه خودت به فکر گسترش مجموعه های زیر نظرت نباش . همین را درست مدیریت کن ، به قانون مصوب مجلس و دیدگاه های اعضای شورای شهر تهران احترام بگذار و رضایت مردم را جلب کن و خیلی به فکر بسط قدرت نباشید .
شفاف : رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور که بدون هیچ تخصص علمی و کارشناسی به دلیل برخی دوستی ها از فرماندهی پلیس راه کشور به مدیریت این ستاد مهم برگزیده شد ، گفته است : ‘دولت آمادگي دارد با در دست گرفتن همه فعاليت هاي مترو با بليت زير 150 تومان به مردم خدمات دهد.’

فرافکنی رویانیان در حالی است که دولت بیش از یک سال است که از تخصیص اعتبارات مصوب مجلس شورای اسلامی به متروی تهران امتناع کرده است و شهرداری تهران تنها به خاصر مصالح ملی با وجود همه انتفاداتی که به برخی مدیریت های دولتی دارند تمام همکاری خالصانه خود را با دولت در جهت هدفمند سازی یارانه ها انجام داده اند . اما ظاهرا دولتمردان به جای درک شرایط سخت مردم و فشارهایی که به مردم وارد می شود ، تصمیم دارند با بازی های سیاسی و بی اهمیت بر فشارها بر مردم بیفزایند .

دولتی که بنزین 100 تومانی را هم اکنون 400 و 700 تومان می فروشد و بنا بوده بخشی از منابع حاصل از صرفه جویی در مصرف سوخت و نیز آزاد سازی قیمت ها را به گسترش حمل و نقل عمومی اختصاص دهد بنا به دلایلی نامشخص و احتمالا سیاسی از کمک به مردم کلان شهرهای کشور از جمله تهران خودداری می کند و تنها به دنبال این است که مدیریت متروی تهران را بر عهده بگیرد .

این سخنان رویانیان در حالی است که شورای شهر تهران مصوب کرده است در صورتی که دولت یارانه های مربوط به مترو را پرداخت نکند قیمت مترو افزایش پیدا کند و در واقع شهروندان تهرانی تحت فشار قیمت هایی قرار می گیرند که مسولیت مستقیم این افزایش قیمت با دولت و مدیرانی از جمله رویانیان است که به خاطر برخورداری از ماشین و اسکورت و امکانات فراوان درک درستی از مشکلات شهروندان تهرانی ندارند .

امثال آقای رویانیان شاید اهمیت چندانی به مشکلات موجود مردم در ایاب و ذهاب ندهند و تنها به این بیندیشند که هر چه سریع تر مدیریت متروی تهران را از مدیریت شهری بگیرند و خودشان مدیریت کنند. اما اگر واقعا مدیریت آنها بر متروی تهران همچون برخی مدیریت های دیگر امثال رویانیان باشد مردم چه کنند ؟

آقای رویانیان که ستاد تحت مدیریتش مستظهر به پول نفت همین ملت است ، در بسیاری از موارد نتوانسته اند حداقل مطالبات مردم را برطرف کنند و حالا به جای اینکه مشکلات را حل کنند دنبال مدیریت متروی تهران هستند .

مثل این است که آقای رویانیان به رانندگان اتوبوس و کامیون و تاکسی ها نیز بگوید از ماشینتان پیاده شوید و من با کرایه ای پایین تر رانندگی می کنم !! لابد رانندگی مستظهر به پول نفت ملت .

در واقع باید به آقای رویانیان گفت : برادر محترم ! به جای درست مدیریت کردن مجموعه خودت به فکر گسترش مجموعه های زیر نظرت نباش . همین را درست مدیریت کن ، به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و دیدگاه های اعضای شورای شهر تهران احترام بگذار و رضایت مردم را جلب کن و خیلی به فکر بسط قدرت نباشید . لازم نیست شما متروی تهران را مدیریت کنید . پول مترو را بدهید مدیریت شهری تهران خودش خیلی بهتر از امثال شما مدیریت می کند . کما اینکه تا کنون نیز بدون کمک شما و برخی دوستان دیگرتان که زمانی خودشان در همین شهرداری تهران بوده اند خیلی بهتر از شما مدیریت کرده اند .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates