11.03.2011

خبرگزاری فارس: حضور نیروهای امنیتی در خیابان‌های پایتخت، نشانه ترس دولت یمن از سقوط!

کلمه: خبرگزاری فارس در خبری، حضور گسترده‌ی نیروهای امنیتی و پلیس در خیابان‌های صنعا پایتخت یمن را نشانه‌ی ترس از سقوط دولت دانست و نوشت:

از بیم سرنگونی “علی‌عبدالله صالح ” صورت گرفت؛
تدابیر امنیتی شدید در پایتخت یمن

رژیم حاکم بر یمن به منظور کنترل قیام مردمی علیه این رژیم تدابیر امنیتی شدیدی در پایتخت این کشور اتخاذ کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری “نبا نیوز “، تعداد زیادی از نیروهای یگان‌های امنیتی، ارتش و نیروهای ویژه یمن در تمام خیابان‌های “صنعاء ” پایتخت این کشور و در نزدیکی موسسات و سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و نهاد‌های فعال خارجی در یمن مستقر شدند.

بر اساس این گزارش این نیروها در خیابان‌های صنعاء تمام خودرو‌ها را به دقت تفتیش می‌کنند و حتی عابران پیاده را بازرسی می‌کنند.

وزارت کشور یمن نیز تمام گشتی‌های نجات خود در نهاد‌های مدنی را فراخوانده تا در کنار پلیس و نیروهای امنیت مرکزی مسئولیت تامین امنیت صنعاء را برعهده بگیرند.

به گفته شاهدان عینی بیش از ۲۰ گشتی امنیتی و کادر نظامی زندان مرکزی در صنعاء را محاصره کرده‌اند زیرا عصر دیروز نیز درگیری شدیدی میان زندانیان و نیروهای امنیتی روی داد.

زندانیان با شورش در زندان یمن به قیام مردم یمن علیه رژیم “علی‌عبدالله صالح ” پیوستند و برکناری رییس جمهوری کشورشان را خواستار شدند.

وزارت کشور یمن عصر دیروز در پی افزایش دامنه اعتراض‌ها در یمن یک نشست فوری برگزار کرد و تصمیم گرفت که تدابیر امنیتی شدیدی را در صنعاء اتخاذ کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates