28.03.2011

جمع‌آوری کلیه بیلبوردهای حاوی سخنان خامنه‌ای از سطح شهر تهران

سی‌میل: شهرداری تهران در اقدامی پرهزینه به نصب و سپس جمع‌آوری و امحای بیلبوردهایی پیرامون نام گذاری سال ۹۰ از سوی رهبر جمهوری اسلامی پرداخت.

سایت «میزان خبر» گزارش کرده که شهرداری تهران در اقدامی پرهزینه به نصب و سپس جمع‌آوری و امحای بیلبوردهایی پیرامون نام گذاری سال ۹۰ از سوی رهبر جمهوری اسلامی پرداخته است.

این سایت نوشته که شهرداری تهران پس از پایان سخنرانی علی خامنه‌ای ده‌ها بیلبورد که حاوی تصاویر رهبر جمهوری اسلامی و نام گذاری سال جدید به نام جهاد اقتصادی در سطح شهر نصب کرده بود را به در خواست مسئولان امنیتی یک شبه جمع کرده و به جای آنها بیلبورد‌هایی با تصاویری از گل و سبزه نصب کرده است.

«میزان خبر» ادامه داده که تحلیل مقامات امنیتی از بازخورد منفی افکار عمومی موجب درخواست آقای خامنه‌ای از شهرداری تهران برای جمع آوری این بیلبورد‌ها بوده است.

نصب تصاویر خامنه‌ای ساعاتی پس از آغاز سال نو و تبلیغ نام‌گذاری سال جدید توسط وی با صرف هزینه کلان و آماده باش تعداد زیادی از نیروهای شهرداری و چاپخانه‌ها از اقدامات شهرداری تهران در دوران احمدی‌نژاد بود که در دوران قالیباف نیز با جدیت ادامه یافته است.

آقای خامنه‌ای هفته گذشته همزمان با آغاز سال نو از برخورد سطحی مسوولان دولتی با توصیه‌ها و دستوراتش انتقاد کرده و گفته بود سخنان وی نباید تنها در ‍پوستر‌ها، بیلبورد‌‌ و تبلیغات بازتاب داشته باشد.

منبع: میزان خبر

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates