28.03.2011

امیدوار رضایی، نماینده مجلس: اسلام منهای روحانیت شکل‌ گرفته است

دیگربان: امیدوار رضایی نماینده مجلس می‌گوید که «نطفه‌» جریان اسلام منهای روحانیت در جمهوری اسلامی شکل گرفته و در حال رشد است.

آقای رضایی در گفتگویی که با خبرآنلاین داشته گفته که جریان منهای روحانیت تلاش می‌کند فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

این نماینده مجلس بدون آنکه نامی از تیم محمود احمدی‌نژاد ببرد اظهار داشته در صورت کنار کذاشته شدن روحانیت از عرصه سیاست اختلاف‌ها آغاز خواهد شد.

وی در عین حال تصریح کرده که این تنها دولت احمدی‌نژاد نیست که «متهم» به تلاش برای حذف روحانیت از عرصه سیاست و قدرت در جمهوری اسلامی است.

اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نخستین کسی بود که به صراحت از تلاش دولت احمدی‌نژاد برای کنار گذاشتن روحانیت از عرصه قدرت در جمهوری اسلامی خبر داد.

وی سال گذشته در پیامی به طور تلویحی به آیت‌الله خامنه‌ای هشدار داده بود که احمدی‌نژاد در آینده قصد کنار گذاشتن وی از قدرت را دارد.

در هفته‌های اخیر نیز حامیان خامنه‌ای از شکل‌گیری فتنه‌ای عمیق در دولت احمدی‌نژاد علیه جمهوری اسلامی خبر داده و نسبت به قدرت گرفتن این جریان ابزار نگرانی کرده‌اند.

منظور بسیاری از این محافظه‌کاران آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نزدیکان احمدی‌نژاد برای کسب کرسی‌های مجلس و نهاد ریاست جمهوری در انتخابات‌ آینده است.

آن‌ها بیم دارند که نزدیکان احمدی‌نژاد در جریان تبلیغات انتخاباتی خود شعار‌هایی مطرح کنند که با اصول جمهوری اسلامی و شخص خامنه‌ای در تضاد باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates