30.03.2011

امتناع خامنه‌ای از دیدار با مهمانان احمدی‌نژاد

در داخل ایران: آیت‌الله خامنه‌ای با سفر به منطقه عسلویه حاضر نشد با مقام‌های شرکت کننده در جشن‌های نوروزی محمود احمدی‌نژاد دیدار کند.

آقای خامنه‌ای روز گذشته (دوشنبه) در آخرین روز برگزاری جشن‌های نوروزی در سفری سرزده به منطقه عسلویه (پارس جنوبی) رفت تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ اقتصادی سپاه در این منطفه قرار بگیرد.

خامنه‌ای که سال گذشته با روسای جمهور و مهمانان نخستین دوره جشن‌های نوروزی دیدار و گفتگو کرده بود٬ امسال همسو با هواداران خود به طور غیرمستفیم مخالفتش با برگزاری چنین جشن‌هایی را با انجام سفر یک‌روزه این‌چنین اعلام کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نیز عصر روز دوشنبه با انتشار گسترده‌ پیامک‌هایی از دیدار مهمانان جشن‌های نوروزی با رهبر جمهوری اسلامی خبر داد که این خبر فورا تکذیب شد.

دولت محمود احمدی‌نژاد جشن‌های نوروزی را در شرایطی برگزار کرد که بسیاری از حامیان علی خامنه‌ای و روحانیون بلندپایه در قم خواستار لغو برگزاری آن شده بودند.

محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای به شدت نگران اجرای پروژه اسلام منهای روحانیت تیم احمدی‌نژاد هستند که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های آن تاکید بر عناصر ملی‌گرایانه مقابل عناصر اسلامی و شیعی است.

گروهی از آن‌ها معتقدتد احمدی‌نژاد و همراهانش در آینده‌ای نزدیک فتنه‌ای عمیق علیه جمهوری اسلامی به راه خواهند انداخت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates