01.04.2011

بیضه های ناب اسلام!: به بهانه دیدار رجب اردوغان با آیت الله سیستانی

وبلاگ مهدی خزعلی: امروز نماد مرجعیت شیعه در نجف حضرت آیت الله العظمی سیستانی و در قم حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی است، مرجعیت شیعه اگر احتمال خیر و اصلاح بیابند، از نصح و خیر خواهی دریغ نمی کنند، در خانه آنها به روی مومنین و مردان خدا باز است، مصلحین و خدمتگزاران هم از محضرشان بهره مندند، اما اگر در میان حکام و فرمانروایان نیز امید خیری باشد، او را به حضور می پذیرند، اگر کسی را به حضور نپذیرند، معنایش این است که از اصلاح او نا امیدند و خیری در این ملاقات نمی بینند، یا شر این دیدار را بیشتر می دانند، یا نمی خواهند مرجعیت شیعه را به این دیدار لکه دار کنند!

دیروز رجب طیب اردوغان – نخست وزیر ترکیه – ملاقاتی مفصل با حضرت آیت الله سیستانی داشت، من یقین دارم این ملاقات تاثیر شگرفی در مناسبات عراق و ترکیه و شیعه و سنی و نهضت های آزادیبخش خواهد گذاشت، در واقع نخست وزیر ترکیه با افکار متعالی خود پرچمدار توسعه در کشور های اسلامی شده است و مسئولین ما به قهقراء می روند!

آیا حضرات آیات عظام وحید خراسانی و سیستانی حاضرند احمدی نژاد را به حضور بپذیرند؟ آیا در او خیری نمی بینند؟ آیا شر این دیدار را بیش از خیرش می دانند؟ آیا از اصلاح او نا امیدند؟

آقای احمدی نژاد؛ خیلی ها با این بزرگواران ملاقات کرده اند و در خانه آنها به روی همه باز است، اماشما که مدعی مدیریت جهان هستید و همه امورتان را امام زمان مدیریت می فرمایند، اگر می توانید به محضر مرجعیت شیعه در قم یا نجف شرفیاب شوید، مگر نه این است که در دوران غیبت کبری ما را به فقها و راویان حدیث اهل بیت ارجاع داده اند، امروز اعلم مراجع قم و نجف این دو بزرگوارند، اگر شما را نپذیرفتند، بدانید کارتان عیب و ایرادی دارد و نه تنها شما را تایید نمی کنند، امیدی هم به اصلاح تان ندارند!

بروید از رجب طیب اردوغان درس بگیرید، او بازگشت به اسلام و دین را برای مردمش به ارمغان آورد و شما بازگشت از دین را برای مردم ما به ارمغان آوردید، من یک تار موی رجب اردوغان را به صد احمدی نژاد ترجیح می دهم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates