13.04.2011

حمله دوباره منصور ارضی به تیم احمدی‌نژاد: اوضاع بد‌تر از این هم خواهد شد

دیگربان: منصور ارضی مداح معروف تهران با اعلام اینکه «شبانه روز» اسفندیار رحیم‌مشایی را لعنت می‌کند و او را «یهودی صفت» می‌داند گفت با اقدامات تیم احمدی‌نژاد اوضاع در آینده بد‌تر از شرایط کنونی خواهد شد.

به گزارش سایت «بی‌باک نیوز» وابسته به مصباح یزدی٬ آقای ارضی روز سه‌شنبه (۲۳ فروردین) در هیات هفتگی خود گفته که «روزی خواهد آمد که همین‌ها {تیم احمدی‌نژاد} بگویند دین ما مربوط به کوروش و داریوش است.»

ارضی با «معلون» خطاب کردن رحیم‌مشایی اظهار داشته که «وضعیت در آینده بد‌تر هم خواهد شد. من شبانه روز لعنش می‌کنم.»

این مداح در ادامه سخنان خود درباره مستند «ظهور بسیار نزدیک است» هم گفته که این مستند ریشه در تفکرات «یهودی» دارد و سازندگان آن می‌خواهند با این کار‌ها بگویند که «امام زمان» وجود ندارد.

منصور ارضی این اظهارات را در شرایطی ایراد می‌کند که روز گذشته (دوشنبه ۲۲ فروردین) اعلام شد دفتر محمود احمدی‌نژاد از وی به خاطر اتهاماتی که متوجه رحیم‌مشایی کرده٬ شکایت کرده است.

ارضی چندی پیش خطاب به تیم احمدی‌نژاد گفته بود که «حمایت نیروهای متدین از شما تا وقتی است که در مسیر ولایت باشید.»

منصور ارضی که به همراه سایر مداحان سیاسی در دو دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری حامی محمود احمدی‌نژاد بود، در حال حاضر به صف منتقدان دولت وی پیوسته است.

این مداحان که محل فعالیت آن‌ها هیات‌های مشهور تهران است در دو سال گذشته انتقاد‌های فراوانی متوجه رحیم‌مشایی و تیم احمدی‌نژاد کرده‌اند.

رابطه دولت احمدی‌نژاد با مداحان در سال‌های اخیر همچون رابطه با روحانیون قم و مشهد تیره شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates