15.04.2011

همزمان با دفاع تلویحی از محتوای «مستند ظهور»مصباح: خامنه‌ای را بالاتر از سید خراسانی می‌دانم

دیگربان: محمدتقی مصباح یزدی پس از هفته‌ها سکوت درباره مستند جنجالی «ظهور» با حمایت تلویحی از سازندگان این مستند٬ از هوادارانش خواست خود را برای ظهور «امام زمان» آماده کنند.

مصباح یزدی در پاسخ به پرسش‌های قاسم روانبخش درباره وظایف «مومنان» در شرایط کنونی گفت: «نظر من همین است که خودتان را برای ظهور آماده کنید که گویا همین فردا آقا ظهور خواهند کرد.»

سایت بی‌باک‌نیوز که متعلق به مصباح یزدی است این مطلب را روز پنجشنبه (۲۵ فروردین) به نقل از آقای روانبخش دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو و یکی از روحانیون نزدیک به مصباح منتشر کرده است.

بنابر روایت قاسم روانبخش٬ مصباح یزدی در واکنش به محتوای «مستند ظهور» هم گفته است: «اعتقادی که من به مقام معظم رهبری دارم خیلی بالا‌تر از آن سید خراسانی است که در روایات آمده است.»

در «مستند ظهور» ادعا شده که علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد به ترتیب سید خراسانی و شعیب‌ابن صالح دو تن از یاران امام دوازدهم شیعیان در زمان ظهور هستند.

آن‌طور که روانبخش گفته است٬ آقای مصباح یزدی با تائید تلویحی سید خراسانی بودن رهبر جمهوری اسلامی اظهار داشته که «لزومی ندارد ما برویم دنبال آن روایات تا تاییدی بر معظم له بگیریم. به مراتب بسیار بالا‌تر از آن سید خراسانی که در روایات آمده است، ما به مقام معظم رهبری اعتقاد داریم.»

مصباح یزدی همچنین درباره انگیزه عوامل سازنده این مستند هم گفته که «فکر نکنم تولیدکنندگان قصد خاصی داشته باشند. ممکن است قصدشان هم خیر باشد امّا پرداختن به این مسائل درست نیست.»

حمایت تلویحی این روحانی محافظه‌کار از مستند «ظهور» در شرایطی صورت می‌گیرد که بسیاری از مراجع تقلید ادعاهای مطرح شده در آن را رد کرده‌اند.

بسیاری از محافظه‌کاران نیز این مستند را تلاشی انتخاباتی از سوی تیم محمود احمدی‌نژاد دانسته و خواستار برخورد مقام‌های قضایی با سازندگان آن شده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates