18.04.2011

با اعلام توضيحي درباره خبر «وزير علوم دچار عارضه قلبي شد» وزارت علوم: كامران دانشجو از بيمارستان مرخص شد

خُسن آقا: این یارو از وزرای مورد علاقه مخصوص من است! به همین دلیل هم شدیدا از خواندن این خبر ناراحت شدم! آخه ترجیح می‌دادم این شیاد یک ضرب به لقاالله پرتاب شده بود!
ایسنا: روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در اطلاعيه‌اي درباره خبر “وزير علوم در جلسه هيات دولت دچار عارضه قلبي شد ”

به گزارش سرويس صنفي آموزشي ايسنا، در اين اطلاعيه ضمن تشکر از ابراز محبت اقشار مختلف مردم به ويژه دانشگاهيان در اين باره، آمده است: وزير علوم ، تحقيقات و فناوري هم اکنون در سلامت کامل به سر مي برد و عارضه پيش آمده در جلسه هيات دولت ناشي از درد و گرفتگي در ناحيه کتف و گردن وي با توجه به سابقه آرتروزگردن ايشان بوده ، که به صورت سر پايي معالجه شدند .

اين گزارش مي افزايد : مجموعه معاينات انجام شده توسط پزشکان و پرسنل عزيز مرکز قلب تهران از جمله تست ورزش ، اکو و نوار قلب نشانگر سلامت کامل وي از نظر قلبي بوده و بلافاصله پس از اطمينان کامل از سلامتي ايشان از بيمارستان مرخص شدند .

کامران دانشجو را بشناسید!

ویکی پدیا: اخراج از انگلستان و ممنوعیت ورود به اعضای پیمان شنگن

او در مصاحبه با روزنامه قدس، گفت که در دوران دانشجویی از انگلیس اخراج شده و به این کشور و همه کشورهای عضو پیمان شنگن ممنوع‌الورود شده‌است. او هنگامی که سمت استانداری تهران را در اختیار داشت، درباره برخی اخبار منتشر شده غیررسمی در مورد احتمال سفیر شدن‌اش در لندن، گفت: من به انگلیس ممنوع‌الورود هستم.وی توضیح داد: من در قضیه سلمان رشدی به همراه هفت دانشجوی دیگر، از انگلستان اخراج شدیم و در گذرنامه من درج شده تا زمانی که موضوع سلمان رشدی وجود داشته باشد، من حق ورود به انگلستان و کشورهای پیمان شنگن را ندارم.[۷] با توجه به مورد بالا وبگاه‌های منتسب به اصلاح طلبان چنین استدلال کرده‌اند که وی که در سال ۱۹۸۹ در زمانی که در حال اخراج از دانشگاه بوده‌است، همزمان قضیه سلمان رشدی به دلیل آتش زدن کتابفروشی پنگوئن[۸] از انگلستان اخراج و ممنوع‌الورود به کشورهای عضو پیمان شینگن شده، نمی‌توانسته‌است بعد از این تاریخ از انگلستان دکترا گرفته باشد. لازم به ذکر است که دانشجو ادعا می‌کند که سه مدرک دانشگاهی از آن کشور گرفته‌است.[۹] [۱۰]

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates