19.04.2011

ویژه؛ استراتژی گالیور واحمد توکلی

محرمانه نیوز: آقای توکلی در معادلات خود قطعا دچار اشتباه شده است . چون زمینی که برای لجن پراکنی انتخاب کرده زمین سفتی است که هر چه میپاشد به صورت خودش بر گشت میکند ..اقای توکلی بدان که هر چه اقدام شما برای حمله به دولت شدید تر شود جز الوده کردن صورت خود چیزی عاید شما نمیشود .

به گزارش اختصاصی محرمانه نیوز – سید علی نوربخش -در سال 82 گه برنامه هسته ای ایران اغاز به کار کرد مراکز استراتژیک امریکا یک مدل از استراتژی تحقیر امیزی را برای مقابله با ایران به کار گرفتند و رسما ان را در رسانه تبلیغ میکردند

استراتژی گالیور. در سریال گالیور زمانی شهر ادم کوچولو ها دچار آتش سوزی شده بود گالیور برای نجات انها اقدام به پاشیدن نجاست بر روی شهر آنها کرد تا بتواند اتش را خاموش کند . هدف امریکا از تبلیغ این استراتژی در واقع به این معنا بود که ما قصد نجات مردم ایران را داریم وبرای این کار از تمامی گزینه های روی میز استفاده خواهیم کرد اعم از تحریم ، حمله مسلحانه یا حمله اتمی و….

البته این فقط ظاهر قظیه بود بلکه در باطن هیچ نیتی خیر خواهانه ای هم وجود نداشت . در واقع این استراتژی به این معناست که برای رسیدن به هدف باید از هر وسیله استفاده کرد حتی …. بر سر مردم. و میتوان ملتی را به این روش به بردگی کشید

استراتژی گالیور شباهت زیادی به عملکرد اقای احمد توکلی درس خوانده اقتصاد بیرمنگهام انگلیس دارد .

در این مقاله سعی ما براین بوده تا نیت نا مبارک و اهداف پشت پرده گروه وابسته به او را بررسی نماییم.

در سال 84 در بحبوهه انتخابات وبعد از اعلام توکلی مبنی بر انصراف برای کاندیداتوری او به همراه اکثریت نمایندگان مجلس در پست سر قالیباف به صف ایستادند ودر بین 290 نماینده مجلس بجز 3 نماینده ما بقیه نماینده مخالف انتخاب احمدی نژاد برای ریاست جهموری بودند .

بعد از پایان مرحله اول انتخابات وشکست قالیباف و ورود احمدی نژاد به مرحله دوم در مصاف با هاشمی باز هم احمدی نژاد از حمایت طیف توکلی و شرکا بهره ای نبرد . توکلی وشرکا که بهانه رای بالای قالیباف در برابر سایر اصولگراها را بهانه حمایت از او کردند در مرحله دوم به واسطه اینکه احمدی نژاد را مانع رای آوردن قالیباف میدانستد استراتژی سکوت در پیش گرفتند وحاضر نشدند در برابر تهاجم سنگینی که به احمدی نژاد شده است موضع گیری محکمی نمایند . این رفتار در مورد سایر کاندیدا ها هم نمود داشت .

بعد از انتخاب احمدی نژاد به منصب ریاست جمهوری توکلی توسط افراد زیادی جهت بر عهده گرفتن نقاط کلیدی دولت معرفی شده بود وهمچنین توکلی چند نفر از همفکران خود را به احمدی نژاد معرفی کرد که تعدادی از انها به مصدر وزارت رسیدند.

اما موضع گیری علنی توکلی بر علیه احمدی نژاد زمانی نمایان شد که .وزرای نفوذی او در دولت که عمدتا افراد کم کار بودند از دولت بر کنارشدند . انجا بود که توکلی اقدام به تاسیس سایت خبری گرفت و توپخانه دروغ پراکنی خود را فعال کرد .

سایت توکلی چندین بار در دوره رئیس سابق قوه قضاییه به دلیل دروغ پراکنی ونشر اکاذیب فیلتر شده بود ,توکلی را میتوان ُیک عنصر دو زیست قلمداد کرد که تمام توان خود را صرف دشمنی با احمدی نژاد کرده است ودر این راه از هیچ ایزای حتی اعضای خانواده خود هم صرف نظر نمیکند .

احمد توکلی که مصدر رئیس مرکز پژوهش های مجلس را بر عهده دارد تا بحال صدها گزارش خلاف واقع بر علیه دولت تهیه کرده است که تمام آنها بعد از مدتی متناقض بودن ان اشکار میشود منجمله تورم 50 و70 % هدف مندی یارانه ها . اقدامات احمد توکلی انسان را به یاد داستان گالیور می اندازد .او برای اقدام خود یعنی لجن پراکنی علیه دولت استراتژی کوتاه مدت وبلند مدت تعریف کرده است وهر کاری که دولت انجام دهد او دقیقا عکس ان موضع میگیرد وبارها اتفاق افتاده که به علت تغییر سیاست دولت در یک زمینه او هم دوباره چرخش موضع داده و دوباره موضع مخالفت همراه با توهین میگیرد.

البته . اقای توکلی در معادلات خود قطعا دچار اشتباه شده است . چون زمینی که برای لجن پراکنی انتخاب کرده زمین سفتی است که هر چه میپاشد به صورت خودش بر گشت میکند ..اقای توکلی بدان که هر چه اقدام شما برای حمله به دولت شدید تر شود جز الوده کردن صورت خود چیزی عاید شما نمیشود .

روشنی احمدی نژاد به واسطه اتصال به خورشید ولایت به قدری برای ملت ما واضح ومبرهن است که جای شک وشبهه ای باقی نمیگذارد . خاصیت افتاب پاک کنندگی است و تبخیر کردن الوده گی ها ..اینقدر برای تخریب دولت که درواقع خودکشی سیاسی واعتقادی شماست شتابزده عمل نکنید . شما که به فکر اخرت خود نیستید لا اقل کمی نگران دنیای خود باشید . از سرنوشت امثال مبارک ، بن علی و قدافی عبرت بگیرد وبا مردم روراست باشید .

احمدی نژاد به گفته سید حسن نصر الله براورده کننده تمامی امال وآرزوهای ملت های مستضعف وستم دیده جهان ومردم ایران است .

اگر امال وارزوهای شما بر باد رفته است اشکال را در خودتان جستجو کنید .خود شکن اینه شکست خطاست

و در اخر اقای توکلی

گر می نخوری طعنه مزن مستان را

بنیاد مکن توحیله ودستان را

تو غره بدان مشو که می می نخوری

صد لقمه خوری که می غلامست انرا

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates