30.04.2011

احمدی نژاد نمایندگان ویژه آیت الله خامنه ای را راه نداد

سحام نیوز: سایت جرس گزارش داد چند شب قبل احمد جنتی دبیر شورای نگهبان (به نمایندگی از مقام رهبری) به دیدار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور منصوب آقای خامنه ای در منزلش در نارمک رفته و از وی خواسته بود که نسبت به رهبری تمکین کند. احمدی نژاد با دلخوری به جنتی پاسخ داده است : من به رهبری بدهکار نیستم! که کوتاه بیای.

وی سپس ادعا کرده است: اولا کسی که توانست بساط اصلاح طلبان را جمع کند من بودم. ثانیا انرژی هسته ای را من به اینجا رساندم. ثالثا هدفمند کردن یارانه ها را که هیچ کس زیر بارش نمی رفت من برعهده گرفتم و اجرا کردم. من چرا باید کوتاه بیایم؟ یک عزل و نصب وزرا در اختیار من بود که آن هم بحمدالله از من گرفته شده است.

شب گذشته (پنجشنبه شب) نیز دوباره آیت الله جنتی (دبیر شورای نگهبان) و دکتر علی لاریجانی (رئیس مجلس شورای اسلامی) به قصد دیدار با محمود احمدی نژاد و میانجی گری بین او و رهبری به سراغ احمدی نژاد رفته اند، ولی او حاضر به دیدار با نمایندگان ویژه آیت الله سید علی خامنه ای (مقام رهبری) نشده است. او بیش از هشت روز است که در اعتصاب بسر می برد و در هیچیک از جلسات هیأت دولت و سفرهای استانی برنامه ریزی شده از قبل شرکت نکرده است.

خطبه نماز جمعه امروز آیت الله سید احمد خاتمی در تهران مبنی بر اینکه هر کاری، از جمله سه مورد فوق در کشور انجام شده است با حمایت و مدیریت مستقیم رهبری امکان پذیر شده است در حقیقت پاسخ به ادعاهای محمود احمدی نژاد در دیدار فوق الذکر است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates