01.05.2011

فراخوان سه حزب و سازمان کردستان ایران، «نجات جان معارفی در گرو آخرین تلاش‌ها است»

رادیوکوچه: سه حزب و سازمان سیاسی کردستان ایران با صدور فراخوان مشترکی در رابطه‌ با احتمال اعدام قریب‌الوقوع شیرکو معارفی، رو به‌ افکار عمومی و نهادهای حقوق بشر ابراز داشته‌اند که‌ نجات جان شیرکو معارفی در گرو آخرین تلاش‌ها است.

متن این فراخوان مشترک در ادامه آمده‌ است:

نجات جان شیرکو معارفی در گرو آخرین تلاش‌ها است

مردم هوشیار و پیگیر کردستان!

دست‌گاه قضایی رژیم حاکم بر ایران همان‌گونه که پیش‌تر اعلام کرده بود درصدد است روز 11 اردیبهشت ماه حکم ظالمانه اعدام شیرکو معارفی را به مرحله اجرا در آورد.

این زندانی سیاسی کرد که رژیم حاکم بر ایران قصد دارد به جرم آزادی‌خواهی جان وی را بستاند، از روز پنج‌شنبه 8 اردیبهشت ماه در آستانه مرگ دست به اعتصاب غذا زده است. جلوگیری از اجرای حکم اعدام این مبارز کرد در گرو آخرین تلاش‌های همه ما در واپسین ساعات حیات وی می‌باشد.

همان‌گونه که در رابطه با تصمیم اعدام حبیب‌اله لطیفی شاهد بودیم، روند اعتراضات مردمی و آگاهی شما جهت نشان دادن واکنش در مقابل چنین جنایتی، جلادان رژیم حاکم بر ایران را در خصوص اجرای این حکم به عقب‌نشینی وا داشت. به همین دلیل هشیاری و ابراز نارضایتی و آمادگی شما در راستای نشان دادن عکس‌العمل در مقابل اجرای حکم اعدام شیرکو معارفی‌، می‌تواند این انسان را از مرگ برهاند.

رژیم حاکم بر ایران قصد دارد در آستانه اولین سال‌روز جنایت اعدام فرزاد کمانگر و جمع دیگری از مبارزان کرد و نیز نخستین سال‌روز اعتصاب یک‌پارچه و سراسری 23 اردیبهشت ماه‌، شما مردم آگاه کردستان را مرعوب سازد.

ما از شما می‌خواهیم با هم‌بستگی قاطعانه خویش با خانواده شیرکو معارفی و ابراز نارضایتی علیه اجرای این حکم مانع به وقوع پیوستن این جنایت گردید.

باید یک بار دیگر به رژیم حاکم بر ایران نشان داده شود که زندانیان سیاسی کردستان فرزندان خلق کردو حامی خواسته‌های مشروع این خلق هستند و قتل آنان با اعتراض گسترده و موضع در خور خلقشان مواجه خواهد شد. بگذار یک بار دیگر سرنوشت زندانیان سیاسیمان به خمیر مایه هم‌بستگی و اتحاد انقلابی در سراسر کردستان بدل گردد.

1-سازمان خبات کردستان

2-جمعیت انقلابی زحمتکشان کردستان ایران

3-حزب دمکرات کردستان

30/4/2011

10/2/1390

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates