02.05.2011

قبوض گاز را نپردازید، دولت عقب نشینی کرد: قبوض گاز تعدیل می‌شود

بازتاب: “جواد اوجی”، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت: با کسب مجوز از ستاد هدفمندی یارانه ها، اقلیم بندی های پیشین (پنج اقلیم آب و هوایی خیلی سرد، سرد، معتدل، خیلی گرم و گرم) بازنگری و تعدیل می شود.
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: اقلیم بندی‌های گاز با هدف تعدیل گازبها در بیش از 2 هزار شهر و روستای کشور بازنگری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت نفت، “جواد اوجی”، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت: با کسب مجوز از ستاد هدفمندی یارانه ها، اقلیم بندی های پیشین (پنج اقلیم آب و هوایی خیلی سرد، سرد، معتدل، خیلی گرم و گرم) بازنگری و تعدیل می شود.

وی افزود: به این ترتیب، پس از بازنگری در اقلیم بندی‌ها، قبوضی که در فصل سرد سال به دست مشترکان برسد، تعدیل می شود.

اوجی گفت: با توجه به اجرای همزمان این قانون، با شروع فصل سرد سال در سال آذر سال گذشته، شرکت ملی گاز مراحل اجرایی این قانون را بدون مشکل پشت سر گذاشت و هم اکنون با شروع فصل معتدل و گرم سال، مصرف گاز روندی کاهشی پیدا کرده است و گازبهای مشترکان نیز به یک چهارم فصل زمستان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره بودجه امسال این شرکت نیز گفت: بودجه شرکت ملی گاز ایران متعلق به بیت المال است از این رو ضمن آن که باید در هزینه ها دقت بیشتری صورت گیرد، انتظار می رود اهداف پیش بینی شده را محقق سازد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates