08.05.2011

حجت الاسلام محسن آشتياني دستگير شد، همه تهيه کنندگان مستند ظهور نزديک است دستگير مي‌شوند

19 دی: فيض ا… زاده تصريح کرد: سيجاني سال‌ها پاي صحبت آقاي پناهيان مي‌نشست و تحت تاثير افکار ايشان بود.
وي تصريح کرد: افرادي همچون پناهيان که بر همين باورند و در اين سي دي خط داده اند چرا کنار کشيده و خود را به بي اطلاعي مي‌زنند، مگر در شروع کار، کارشناس اين مستند نبودند.

19 دي: پس از دستگيري کارگردان مستند ظهور نزديک است، حجت الاسلام محسن آشتياني نيز دستگير شد.

به گزارش خبرنگار 19 دي، محسن آشتياني فرزند حجت الاسلام و المسلمين آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و عضو جامعه مدرسين حوزه علميه، توسط دادگاه ويژه روحانيت اوايل هفته در قم دستگير و به تهران منتقل شد.

وي که رييس دانشگاه پيام نور کهک است نقش اساسي در تهيه و توزيع مستند ظهور داشته و مشخصا در برخي ادارات و نهادها اقدام به توزيع سي دي مي‌نموده است. وي که انتشار آثار بروجردي رمال و فال گير که در سال‌هاي گذشته دستگير شد را در کارنامه دارد، مدير مسئول هفته نامه وثوق قم نيز مي‌باشد که پس از چند شماره انتشار، ديگر منتشر نشد.

گفتني است بروجردي در متني كه در يكي از كتاب‌هاي خود منتشر كرده است اجازه انتشار آثار خود را به آقاي آشتياني واگذار کرده بود.

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد، در پي تأکيد مراجع به ويژه آيت‌ا… العظمي مکارم شيرازي مبني بر برخورد با عوامل تهيه و توزيع مستند ظهور و سخنان دادستاني کل کشور مبني بر مجرمانه بودن تهيه اين سي دي، مقامات قضايي تصميم گرفته‌اند که با همه عوامل تهيه کننده اين مستند با توجه به نقشي که داشته‌اند، برخورد کنند.

محسن آشتياني علاوه بر نقشي که در تهيه و توزيع اين سي دي داشته بدنبال اعتراض علما و مراجع نسبت به مطالب آن، در مقالاتي که در وبلاگ خود و سايت مستند ظهور نوشت از مطالب آن دفاع کرد. از سوي ديگر برادر همسر سيجاني کارگردان مستند ظهور نزديک است كه از مداحان اهل بيت (ع) مي‌باشد در تماسي که با 19 دي داشت گفت: مقصران اصلي تهيه اين سي دي آزادند و کساني که از نظر علما و مراجع خبر نداشته و تحت تأثير آنها اقدامي کرده اند، قرباني شده‌اند.

فيض ا… زاده تصريح کرد: سيجاني سال‌ها پاي صحبت آقاي پناهيان مي‌نشست و تحت تاثير افکار ايشان بود.

وي تصريح کرد: افرادي همچون پناهيان که بر همين باورند و در اين سي دي خط داده اند چرا کنار کشيده و خود را به بي اطلاعي مي‌زنند، مگر در شروع کار، کارشناس اين مستند نبودند. چرا همه کاسه کوزه‌ها را بر سر سيجاني مي‌شکنند

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates