17.05.2011

ویژه؛ چند سئوال از علامه مصباح یزدی

محرمانه‌آنلاین: آیا این همه عالم برجسته دینی و آن همه فرزانه که نشانه خدا -آیت الله- بر روی زمین هستند نمی توانند به چند جن و سحر چند جادوگر غلبه پیدا کنند؟!

به گزارش ویژه محرمانه آنلاین -حامیان واقعی ولایت و دولت خدمتگزار به گروه تکفیری و جریان نفاق که اعتراض دارند اما وقتی به اسم آیت الله مصباح برمی خوریم به شدت حساس شده و کلمات نورانی و بصیرت بخش این عالم فرزانه را با دقت دنبال میکنیم. اما از آنجا که ما در سوال کردن “حق” داریم از ایشان بابت ادعای جن زدگی و تسخیر رئیس جمهور چند سوال دارم:

1-فرض می کنیم احمدی نژاد توسط مشایی مسخ و مسحور شده است. برای ما جوان این سوال پیش می آید که

اولا-این چه سحری است که کشور را در 6 سال گذشته به تراز ابرقدرت های عالم رسانده و از علم، آبادانی، عدالت و انواع و اقسام پیشرفت بهره مند کرده ؟!

ثانیا- اگر ما احمدی نژاد را مسحور مشایی بدانیم که گویا می دانیم! چرا فقط نقاط منفی و برخی صحبت های تحریف شده و خلاف های میکروسکوپی را اینگونه مورد تازش قرار می دهیم و نقاط مثبت این مسحور شده را مد نظر نمی گیریم؟! آیا از عدالت و انصاف به دور نیست که بگوییم رئیس جمهور واقعی مشایی است و پیشرفت ها را به کس دیگر نسبت بدهیم؟!

و ثالثا- شما ما جوان نادان را متوجه کنید که کشوری که به ادعای خود شما تحت حفاظت امام عصر و رهبری مولایی چون حضرت آیت الله خامنه ای است چطور می شود اسیرر چند “جن و رمال” شود و رئیس جمهورش که مایه انقلابی نو در سرتاسر جهان گشته سحر زده و بی خود از خود این همه تحول به وجود آورده باشد؟! به بیان ساده تر آیا این همه عالم برجسته دینی و آن همه فرزانه که نشانه خدا -آیت الله- بر روی زمین هستند نمی توانند به چند جن و سحر چند جادوگرغلبه پیدا کنند؟!

2-باز فرض می کنیم که احمدی نژاد سحر شده! آیا روش خارج کردن سحر از یک جن زده ! تهدید،تخریب، توهین، فحاشی و …است؟! آیا راهش بردن آبروی نظام در دنیاست که همه بگویند دولت اسلامی! ایران توسط چند رمال اداره می شده ؟! آیا این با اصل دفاع از نظام تا پای جان سازگار است؟!

3-حضرت آقا فرمودند ملاک شخص نیست بلکه کار و خدمات وی است! این کاری که دوستان عزیز میکنند غیر از زیر سوال بردن همه آنچه “احمدی نژاد و خدماتش” می نامیم است؟! مگر آبی که در قم شما! شیرین شده از سر مجاهدت احمدی نژاد و تیمش نبود؟ پس چرا خدمت به این بزرگی را حتی به قدر یک ذره تشکر از همان خدمت! نشان ندادید و واگویه نکردید؟!

و در پایان از خداوند منان خواستاریم درولایت پذیری و ولایت مداری ما را شرمنده ولایت و صاحب ولایت نکند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates