23.05.2011

آقای رسایی به سئوالات ما پاسخ دهید: آقای رسایی منابع مالی سفر های شما به دور دنیا و …….از کجا تامین شده است؟

محرمانه‌نیوز: حمید رسایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس از طرح برخی مسائل پیرامون خود استقبال کرده است ما هم بر اساس استقبال وی در ذیل سئوالاتی را پیرامون حضرتعالی مطرح کرده ایم که امیدواریم پاسخی شفاف از سوی شما دریافت کنیم.

به گزارش اختصاصی محرمانه آنلاین -آقای رسایی شما سال 1365 وارد حوزه شدید به چه دلیل تحصیلات حوزوی را از سال 1367 آغاز کردید؟

آقای رسایی سفر دو ساله شما به کشورهای آفریقایی و اروپایی از جمله لبنان، بلغارستان، فلیپین، پاکستان، آلمان ، یونان و ..هیچ وقت از یاد نمی رود لطفا توضیح دهید مخارج این سفرهای تسلسلی چگونه تامین شده است و از سوی کدام نهاد به این کشور سفر کردید ؟ و بیلان کاری شما در مدت حضور حضرتعالی در کشورها چه بوده است ؟

حضرتعالی سال 1380 دفتر جریان شناسی تاریخ معاصررا راه اندازی کردید لطفا توضیح دهید برای راه اندازی این دفتر چه مبلغ هزینه و از کجا تامین شده است ؟

برخی کتاب های حضرتعالی در دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر بارها و بارها به چاپ های متعدد با تیراژ حدود یک میلیون نسخه رسیده است. انتشار این کتاب ها با این تیراژ از کدام منابع مالی تامین شده است شفاف سازی کنید؟

لطفا توضیح دهید که نشریه 9 دی از سوی کدام انتشارات پخش می شد و آیا عدم همکاری این انتشارات یا چاپخانه در پخش نشریه 9 دی علت اتخاذ مواضع تند و تیز اخیر حضرتعالی علیه برخی سیاسیون نیست؟

آقای رسایی در مورد انتشار نشریه 9 دی همکاری شما با (کاوه – ال) چگونگی چاب و پخش این نشریه برای مردم توضیحاتی را ارائه دهید تا شبهات ایجاد شده برطرف شود.

گفته می شود حضرت تعالی قائم مقام باشگاه پرسپولیس هم هستید در صورت صلاحدید توضیح دهید چگونه از عالم سیاست به یک باره در عالم ورزش صاحب منصب شده اید و آیا برای این سمت خود حقوقی نیز دریافت می کنید؟

البته در روزهای آینده سوالات دیگری پیرامون حضرتعالی در جهت تنویر افکار عمومی از شما خواهیم پرسید.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates