29.05.2011

نیمه خرداد؛ زمان برخورد با مشایی؟

خودنویس: در حالی‌که«مرگ بر مشایی» رفته رفته تبدیل به شعار مشترک طرفداران آیت‌الله خامنه‌ای شده است، گفته می‌شود نیروهای نزدیک به قالیباف هم برای «زدن» اسفندیار رحیم مشایی آماده می‌شوند. اما آخرین شایعه امروز، امکان فرار مشایی پیش از دستگیری به کشوری دیگر است.

یک منبع نزدیک به «تیم مشایی» امروز به خودنویس گفت که برخی از اعضای «تیم» نگران برخوردهای حذفی شدیدتر در روزهای آینده هستند. به یکی از افراد «تیم» گفته شده که مشایی در روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد بازداشت خواهد شد.

یک تحلیل‌گر مقیم تهران [نام محفوظ] در این باره با شک و تردید برخورد کرد، اما گفت به‌واسطه سخنانی که این روزها از رحیم مشایی در باره «ظهور صغری» نقل شده و او نیز این گفته‌ها را تکذیب نکرده، طرفداران مشایی امیدوارند تا ۱۴ خرداد اتفاقی بیافتد و گروه مقابل هم می‌خواهند بخت هر کار غیر منتظره‌ای را از او بگیرند.

اما شایعه دیگر، تابعیت دوگانه رحیم مشایی است. گرچه این مساله با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بر دارندگان‌ سمت‌های حساس دولتی به راحتی قابل پذیرش نیست، اما می‌تواند ایجاد مانع برای خروج او به کشوری دیگر مناسب باشد.

گفته می‌شود با اعترافات پرویش سطوتی علی مشایی که آزادی از زندان و امکان خروج از کشور را برای‌اش فراهم کرد، و همچنین پرونده‌سازی‌های مالی بزرگ علیه مشایی، احتمال برخورد قوی قضایی با او در طی روزهای آینده بعید به نظر نمی‌رسد.

منبع نزدیک به تیم مشایی گفت که افراد این گروه می‌گویند که «تیم» شناسایی شده و فهرستی از تمام این افراد در اختیار دستگاه‌های اطلاعاتی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates