04.06.2011

‘شعار بر ضد مشایی’ در سخنرانی احمدی نژاد

بی‌بی‌سی:بعضی از حاضران در مراسم سالگرد درگذشت آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی که در مقبره او در جنوب تهران برگزار شد، ‘علیه اسفندیار رحیم مشائی شعار داده اند.’

سایت خبرآنلاین در گزارشی از سخنرانی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران در شب سالگرد درگذشت آیت الله خمینی از سر داده شدن شعارهایی مانند ” مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن” خبر داده است.

سایت انتخاب هم از شنیده شدن شعار “مرگ بر مشایی” خبر داد.

به گزارش این دو سایت، آقای احمدی نژاد در پاسخ به شعارهای حاضران گفت: “تامل کنید ، سخنرانی من چند دقیقه دیگر به اتمام می رسد .”

همچنین بر اساس این گزارش ها، در پی بالا گرفتن شعارها، آقای احمدی نژاد بدون آن که به شخص خاصی اشاره کند، گفت: “مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم می​شود! من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم.”

این گزارش ها همچنین از شعار طرفداران آقای احمدی نژاد در حمایت او خبر داده است.

گزارش ها بیانگر تاخیر در پخش سخنرانی آقای احمدی نژاد از تلویزیون ایران است.

آقای احمدی نژاد در هفته های گذشته به شدت برای برخورد با اسفندیار رحیم مشایی تحت فشار قرار گرفته است.

هواداران آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران، اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر و مشاور محمود احمدی نژاد را به هدایت “جریان انحرافی” در دولت متهم کرده اند.

پیش تر، خبرگزاری فارس از احتمال سر دادن شعارهایی علیه افراد و جریان های سیاسی در مراسم سالگرد آیت الله خمینی خبر داده بود.

خبرگزاری فارس نوشت: “فتنه گران و جریان انحرافی از امشب و در برنامه های ارتحال امام قصد دارند با توهین به برخی شخصیت ها و شعارهای انحرافی آن را به گردن نیروهای متدین و حزب اللهی انداخته و از این طریق ادعای مظلوم نمایی کنند.”

سال گذشته نیز در جریان برگزاری مراسم سالگرد آیت الله خمینی، هواداران آقای احمدی نژاد با ایجاد اغتشاش و سر دادن شعارهای تند مانع از به پایان رسیدن سخنرانی حسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند.

هواداران آقای احمدی نژاد، حسن خمینی را به همراهی با معترضان جنبش سبز متهم کردند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates