09.06.2011

اعترافات يك عضو دستگير شده ضدانقلاب: پروژه يكپارچه كردن اپوزيسيون چگونه شكست خورد

خُسن آقا جهت خنده!: وقتی که حسین شریعتنداری هم گه گیجه می‌گیرد!
کیهان: «گوادلوپ 2» اين نام كنفرانسي است كه سرويسهاي جاسوسي آمريكا، رژيم صهيونيستي، انگليس، فرانسه و آلمان در آن براي براندازي جمهوري اسلامي با هم همپيمان مي شوند و در همراهي با فتنه گران ، جريان ضدانقلاب، منافقين و سلطنت طلبها براي دست زدن به كودتاي نظامي عليه ايران طراحي مي كنند.
سرويسهاي جاسوسي مزبور كه در دو سال گذشته در تلاش بودند با حمايت از فتنه گران و آشوبهاي خياباني به طرح دلخواه خود يعني انقلاب مخملي دست پيدا كنند به دليل عدم حمايت مردمي به موفقيت چنداني دست پيدا نمي كنند. در اين هنگام پروژه اي در بنياد دفاع از دموكراسي FDD تعريف مي شود كه عمليات براندازي را وارد فاز جديدي مي كند.
مايكل لدين مشاور امنيتي دولت ريگان و از عناصر نومحافظه كار در جريان يك كنفرانس سياسي در اين موسسه مي گويد: پشتيباني قوي از ايرانياني كه خواهان آزادي هستند يقينا در پايان دادن به رژيم اسلامي در ايران كارگر خواهد بود، نبايد گفت جنبش سبز سركوب شده است يا از بين رفته است.
در اين كنفرانس كه از سران داخلي فتنه سلب اميد شده است «طرح دولت در تبعيد» براي ايران كليد مي خورد.
اساس اين پروژه اين است كه دولت در تبعيد بايد توسط فردي پياده سازي شود كه داراي پايگاه مذهبي و نظامي ويژه اي در ميان ايران باشد.
در همين حال دنيس راس در لابي صهيونيستي آيپك در شهريور 88 وارد فاز اجرايي اين پروژه مي شود و از شناسايي فردي ايراني در بانكوك خبر مي دهد كه داراي پايگاه اجتماعي است وي سابقه فعاليت نظامي در ميان نيروهاي مسلح ايران را نيز دارا است.
سفارت آمريكا در بانكوك با آقاي محمدرضا مدحي كه به تجارت الماس مي پردازد ارتباط برقرار مي كند. در يك فرصت فوري ملاقاتي بين آقاي مدحي و يك ژنرال آمريكايي در بانكوك برقرار مي شود اگرچه اين ملاقات كوتاه است و مدحي در ابتدا اعلام مي كند كه شرايط آنان را نمي پذيرد اما فورا سفر وي به عربستان هماهنگ مي شود.
آقاي مدحي در سفر به عربستان در يك هتل اقامت مي كند و به او گفته مي شود كه به زودي با فرد بسيار مهمي ديدار خواهد كرد. مهمان ويژه اين ديدار خانم هيلاري كلينتون بود كه به همراه وزير خارجه عربستان (سعود الفيصل) مشتركا در مورد براندازي در ايران با او سخن مي گويند. خانم كلينتون مي گويد بسيار مشتاق است كه وي را در آمريكا ببيند تا جنبش را با عنوان «جمع ياران» كه تمام طيفهاي اپوزيسيون را براي براندازي در ايران دربرمي گيرد راه اندازي كند.
در اين هنگام سفراي آمريكا، انگليس و معاون سفير فرانسه در مدت 3 روز اقامتش با وي ديدار مي نمايند.
مدحي سپس در يك پرواز به لس آنجلس سفر مي كند و از آنجا به محل اقامتش در واشنگتن با اسكورت ديپلماتيك انتقال مي يابد.
مدحي در واشنگتن با معاونان وزير امورخارجه دنيس راس و جوبايدن كه تمايلات صهيونيستي دارند ديدار مي كند. در اين ديدار جوبايدن به وي تاكيد كرد كه بايد روي كمك آمريكا براي براندازي ايران حساب كند. بايدن مي افزايد: توافقات اوليه تشكيل دولت در تبعيد در يك سال گذشته تنها چيزي كه كم داشت يك گروه امنيتي و نظامي بود و با پيوستن شما باعث تكميل اين پروژه شد.
دنيس راس هم به وي مي گويد كه يك جلسه در گوادلوپ فرانسه برگزار مي شود و شما در آنجا به عنوان نماينده ما عمل مي كني. با توجيه شدن مدحي در آمريكا وي راهي پاريس مي شود كه گروههاي ضد انقلاب كه در آنجا گرد هم آمده اند را به هم پيوند دهد.
اميرحسين جهانشاهي كه 9 سال از عمرش را تحت فعاليتهاي سازمان جاسوسي موساد براي براندازي در ايران گذرانده است و مهرداد خوانساري كه به عنوان مغز متفكر وي عمل مي كند، در پاريس منتظر آقاي مدحي هستند و با ورود مدحي جلسه اي سه نفره بصورت محرمانه برگزار مي شود كه از ميان سه نفر فوق يكي به عنوان فيلم بردار و ضبط اين لحظات عمل مي نمايد. در اين جلسه قرار هماهنگي ها گذاشته مي شود و اعضاء در جلوي دوربين تاكيد مي نمايند كه از آن جلسه سخني بيرون نرود. پس از اين جلسه چهره مدحي وارد رسانه ها مي شود و تلويزيون رژيم صهيونيستي 10بار در يك روز مصاحبه وي را پخش مي كند.
جنبش جمع ياران در كنفرانس گوادلوپ 2 با همكاري نمايندگاني از سرويسهاي جاسوسي كشورهاي مختلف و افراد ذيل برگزار مي شود.
عليرضا نوري زاده (جاسوس Mi6 و موساد)، محسن مخملباف(عضو ستاد فتنه و رابط ستاد قيطريه)، اميرحسين جهانشاهي (عضو تروريستي موساد)، حسن شرفي (جانشين دبيركل حزب منحله دمكرات)، عبدالله مهتدي (دبيركل حزب منحله كومله)، موسي شريفي(نماينده حزب همبستگي اهواز)، مهرداد خوانساري (وابسته به سازمان Mi6)،رضا حسين پور(نماينده تجزيه طلبان بلوچ) و اعضايي از جريانات فاسد فرهنگي، منافقين و سلطنت طلب ها، توده اي ها. در اين جلسه همچنين سه نفر از نمايندگان دولت فرانسه به نام هاي ذيل حضور داشتند 1- سگال صاحب بزرگترين شركت هواپيماهاي جنگي ميراژ 2هزار، 2- منوال سازنده يكي از شركت هاي تسليحاتي فرانسه 3- نماينده ويژه آقاي ساركوزي كه مسئول ميز ايران در سرويس اطلاعاتي فرانسه هم هست.
در اين جلسه مخملباف از طرف جنبش سبز به سخنراني مي پردازد و بعد از وي جهانشاهي نماينده موساد مي گويد: براي اولين بار در اين 30 سال در يك جا جمع شديم، يك جا و يك زبان گفتيم، مبارزه مي كنيم. هيچ اختلافي بين ما نيست و يك هدف داريم آن هم براندازي است.
مدحي در اعترافاتش مي گويد كه بعد از گوادلوپ 2 تصميم بر اين شد كه در پادگان «سكله» در فلسطين اشغالي مستقر شويم و با فرماندهي من و نيروهايي كه در ايران داشتم و همچنين گروهك هاي تروريستي منافقين با ترور فيزيكي مسئولين ارشد ايراني در ايران كودتا را عملياتي كنيم و در همين حال كه پروژه الماس فريب به تمام اهدافش رسيده شده بود نيروهاي وزارت اطلاعات در يك محل مدحي را آخرين حلقه پروژه به ايران منتقل مي كنند و سرويس هاي جاسوسي آمريكا، رژيم صهيونيستي، انگليس و آلمان را ناكام مي گذارند.
شايان ذكر است در تاريخ گوادلوپ 1 كه در ژانويه 1979/دي1357 با حضور رؤساي دولت 4 قدرت مهم بلوك غرب در جزيره گوادلوپ برگزار شد، به عنوان اقدامي در جهت بازگشت شاه مخلوع ايران به قدرت شناخته مي شود، اما اين بار در گوادلوپ 2 سران اپوزيسيون جمهوري اسلامي كه حتي سران گروه هاي منحرف اخلاقي و اجتماعي نيز در ميان آنها به چشم مي خوردند با هم متحد شدند و با اعلام موجوديت «دولت در تبعيد» رسماً نسبت به انجام اقدام براندازانه عليه جمهوري اسلامي متحد شدند، اتحادي كه پشتوانه مالي 7 ميليارد دلاري آمريكا را در پشت سر خود داشت.

در همین رابطه

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates