17.06.2011

جن گیرها و رمال ها را چه کسانی به دولت احمدی نژاد منتسب کردند

دی‌نا: قسمت هشتم

جریان اقتدارگرا برای کامل کردن عملیات روانی و همچنین وارد کردن ضربه آخر و کلید زدن دستگیری‌های گسترده، دو نفر را که با تبلیغات گسترده جن‌گیر معرفی کرده است، به مهندس مشایی و همکاران او در دولت منتسب می‌کند.

روزنامه ایران نوشت:

«بشقاب خالی امام زمان»، «صندلی خالی امام زمان»، «سجاده خالی امام زمان»، «آسفالت راه ظهور(اتوبان قم -جمکران)»، «هاله نور»، و…، همه اینها مقدماتی برای تخریب آقای احمدی نژاد بود که جرقه های اولیه آن در زمان مدیریت دکتر احمدی نژاد بر شهرداری تهران زده شد و حکایت از تهیه و تولید دنباله دارترین سریال سیاسی تاریخ انقلاب اسلامی ایران دارد، سریالی که تهیه کنندگان و کارگردانان آن، جریان اقتدارگرا و دو سوژه اصلی آن آقایان احمدی نژاد و مشایی هستند.

پرده هشتم:

جریان اقتدارگرا برای باورپذیرتر شدن دروغ‌هایش دو نفر را به عنوان جن‌گیر وارد ماجرا می‌کند

جریان اقتدارگرا برای کامل کردن عملیات روانی و همچنین وارد کردن ضربه آخر و کلید زدن دستگیری‌های گسترده، دو نفر را که با تبلیغات گسترده جن‌گیر معرفی کرده است، به مهندس مشایی و همکاران او در دولت منتسب می‌کند.

14 اردیبهشت 1390: هویت واقعی جن‌گیری که به جریان انحرافی نزدیک شده بود+ متن دستخط.

به گزارش شفاف نیوز: وصی وی مدعی است که «ع- غ» بعد از مدتی با آقای «ر» که هم اکنون از مقامات جریان انحرافی است، آشنا می‌شود و بعداً از طریق وی با برخی دیگر از مقامات مشهور جریان انحرافی آشنا می‌شود. به ادعای وصی وی، این مقامات جریان انحرافی گاهی به صورت هفتگی به منزل وی رفت و آمد می‌کردند و برخی از سخنان جنجالی آنان نیز ناشی از القائات خاص وی می‌باشد. این که چگونه فردی شیطان‌صفت توانسته خود را به برخی مقامات نزدیک کند، شاید کار چندان دشواری نباشد. چرا که گفته می‌شود نامبرده به‌رغم باطن شیطان صفتش، ظاهری کاملاً متفاوت دارد و مدعی است که حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه نیز می‌باشد و در برخی محافل به تفسیر آیات قرآن نیز می‌پرداخته است اما آنچه مسلم است، تمام این رفتارها در واقع برای نزدیک شدن به مؤمنین و ضربه زدن به دین خدا از طریق انحرافات آنان بوده است. کما این که نامبرده دچار مفاسد متعدد اخلاقی نیز می‌باشد و در نزد دوست بسیار نزدیکش که اکنون وصی نیز هست، از سخیف‌ترین ادبیات جنسی استفاده می‌کرده است.

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=55241

15 اردیبهشت 1390: یک جن‌گیر و رمال مشهور اخیراً بازداشت شده و به مسائل هولناکی اعتراف کرده است.

به گزارش جهان، در همین رابطه مدتی است که عناصر میانی و واسطه‌های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.

همچنین یک جن‌گیر و رمال مشهور که سابقه همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامه خود دارد، اخیراً توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است. در همین زمینه گروهی که تحت عناوین دروغین عرفان و نزدیکی به امام زمان(عج) تحت حمایت جریان انحرافی بودند شناسایی و دستگیر شدند.

http://www.jahannews.com/vdcdnk0fxyt09s6.2a2y.html

18 اردیبهشت 1390: بازداشت رمال دوم مرتبط با جریان انحرافی دولت.

روزنامه جوان خبر داد: «م- ط» یکی از مدعیان دروغین که دارای انحرافات فراوان بود، بازداشت شد.

از جمله موارد انحرافی نامبرده که در کلاس‌های به اصطلاح عرفان حلقه ارائه می‌نمود، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- رد شفاعت و توسل به ائمه معصومین

2-تعبیر دین به خرافه

3- کلاس‌های خلاف شرع و عرف (کلاس‌های مختلط زن و مرد بدون رعایت پوشش اسلامی و عرفی)

4-کسب درآمدهای غیرقانونی (به عنوان مثال نامبرده برای برگزاری 6 دوره کوتاه مدت از هر نفر 300 هزار تومان دریافت می‌کرده است)

5- تبلیغ پلورالیسم دینی

6- وابستگان این فرقه، منکر شفاعت و توسل به ائمه هستند این در حالی است که برای خود نوعی ولایت قائلند که مرتبطین حلقه از طریق آنها می‌توانند به روح‌القدس متصل شوند.

7- طرح مسائلی درخصوص احضار ارواح و رابطه با جنیان (نامبرده مدتی طولانی با یک جن‌گیر در ارتباط بوده است)

8- بازی با کلمات و الفاظ و مصادره به مطلوب آن جهت اعمال فرقه‌ای

9- بی بند و باری و فحشای معنوی

10- درمانگری با استفاده از روش‌های شیطانی

11- توهین به مقام الوهیت

http://www.khabaronline.ir/news.aspx?id=149257

21 اردیبهشت 1390: آنچه درباره ارتباط برخی از این افراد با اجنه گفته می‌شود، حقیقت دارد.

حمیدرضا مقدم‌فر، مدیرعامل خبرگزاری فارس که به عنوان داور در نشست طلاب حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی تهرانی شرکت کرده بود، با متهم کردن اطرافیان رئیس جمهور به ترویج عرفان‌گرایی کاذب و معناگرایی خرافه‌آمیز، مدعی شد: آنچه درباره ارتباط برخی از این افراد با اجنه گفته می‌شود، حقیقت دارد اما نباید جریان انحرافی را در این مسئله خلاصه کرد، چراکه مشکل اصلی این جریان جن‌گیری نیست و انحراف آنها بسیار عمیق‌تر است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002210676

26 اردیبهشت 1390: جزئیات منتشر نشده از رمال جریان انحرافی

پس از دستگیری یکی از رمالان مرتبط با جریان انحرافی مشخص شده است که وی ارتباطات گسترده‌ای را نیز با بسیاری از چهره‌های جریان اصلاحات داشته است.

به گزارش «جوان آنلاین»، شنیده شده فرد مزبور دارای ارتباط با دو تن از وزرای امنیتی و فرهنگی دولت اصلاحات به نام‌های «ی» و «م» که امروز به صف اپوزیسیون خارج‌نشین پیوسته بوده است. وی همچنین ارتباطات تنگاتنگی را نیز با (غلامحسین ک) یکی از چهره‌های مؤثر کارگزاران داشته و وی را در بسیاری از پروژه‌های اقتصادی‌اش یاری می‌کرده است.

وی علاوه بر این دارای ارتباطات بسیار عمیقی با (سیدمحمد خ) از چهره‌های برجسته اصلاحات داشته است به گونه‌ای که پس از ارتباط‌گیری عناصر مؤثر جریان انحرافی با رمال یادشده، نامبرده از وی گلایه کرده و نسبت به قطع همکاری انتقاد کرده است!

گفته می‌شود مشخص شده که رمال یاد شده دارای ارتباطاتی نیز با رژیم صهیونیستی بوده و قدرت شیطانی و تصرف خود را از طریق اهانت به قرآن و عدم اهتمام به فرایض دینی همچون نماز به دست آورده است.

گفته می‌شود فرد مزبور با توجه به تصرف شیطانی که داشته بسیاری از پروژه‌های اقتصادی جریان انحرافی و مواردی را که مستقیماً با لیدر این جریان و نزدیکانش مربوط بوده که نیاز به دستورات لازم داشته با قدرت وی منجر به پاراف می شده و نامبرده از این پروژه‌های کلان درصدهای نجومی دریافت می‌کرده است. گفتنی است رمال مذکور در دفتر لیدر جریان انحرافی دارای جایگاه و اتاقی خاص بوده که هیچ کس جز این دو و یکی – دو چهره مطمئن در این جریان حق ورود به آن را نداشتند.

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=352926

28 اردیبهشت 1390: یکی از رمالان در ارتباط با جریان انحرافی روزانه از مدفوع خشک شده خود تناول می‌کرده است! (تصویر شماره 17)

اخبار به دست آمده حکایت از آن دارد یکی از رمالان در ارتباط با جریان انحرافی که اخیراً بازداشت شده، دارای انحرافات و مفاسد عمیق اخلاقی – دینی بوده است. جوان آنلاین پیشاپیش از انتشار چنین مواردی ضمن طلب بخشش از حضرت باریتعالی از خوانندگان نیز پوزش می‌طلبد ولی از آنجا که انتشار چنین مواردی به روشن شدن اذهان عمومی و مشخص شدن بیشتر عمق انحراف این جریان می‌شود، ضمن انتشار این اطلاعات، از بینندگان سایت می‌خواهد اگر مطالب مستندی در مورد نامبرده دارند با تلفن 88498443 تماس و یا از طریق پست الکترونیک سایت با ما تماس حاصل نمایند.

به گزارش«جوان آنلاین»، نامبرده از طریق آغشته کردن قرآن به نجاست بوده به قدرت شیطانی دست پیدا کرده و از این طریق اعمال شنیع و غیر اخلاقی خود را دنبال می‌کرده است.

در پرونده وی برداشتن بکارت دختران و ارتباط با زنان شوهردار وجود داشته است. برخی از کسانی که مورد تجاوز وی قرار گرفته اند، تصریح کرده‌اند که آنان به ناگاه و بدون داشتن اختیار به مسیری هدایت شده و با رجوع به منزل نامبرده خود را در اختیار وی قرار می‌دادند. گفته می‌شود تاکنون 360 فقره تجاوز در پرونده وی ثبت شده است.

همچنین گفته می‌شود وی به ریاضت‌های عجیب غیرشرعی دست زده و به طور مثال روزانه از مدفوع خشک شده خود تناول می‌کرده است.

نامبرده همچنین ادعا کرده که تمام پیشگویی‌های وی تحقق یافته است. وی در پاسخ به این سؤال که چطور برخی از پیش‌بینی‌های وی مثل فرجام انتخابات شوراها نادرست از آب درآمده، گفته است: اجنه‌ها دروغ هم می‌گویند که یک موردش همین بوده است.

وی همچنین دارای رمز «…» بوده که با ترکیب با دو رمز دیگر فرعی می‌توانسته است قلب، هوش و چشم افراد را بی اثرکرده و به تعبیر عوامانه کر و کور کند.

این گزارش حاکی است، وی دارای تسلط کامل به علم جفر بوده و به علوم انرژی درمانی نیزآگاهی داشته بگونه ای که در ایام بیماری ملک فهد برای درمان وی نیز چند ماهی را در کاخ او گذرانده است.

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=353066

10 خرداد، 1390: این آقای غفاری کسی است که با رمل و جن و جن‌گیری و این حرفا سر و کار دارد…

آیت‌الله عبدالنبی نمازی در حاشیه درس خارج فقه خود مدعی شد: در هفته‌های اخیر چند نفر را دستگیر کردند که اینها جزو ارباب جمعی رئیس دفتر رئیس جمهور هستند. شخصی به نام غفاری و چند نفر دیگر و یکی هم شخصی است در لباس روحانیت به نام امیری‌فر که در تهران آن مجمع روحانیت ولایی را تشکیل داده که وصل به رئیس دفتر رئیس جمهور است که ایشان هم دستگیر شده است. اینها در اعترافات خودشان چیزهای تکان دهنده‌ای را بازگو کردند مفاسد اقتصادی با ارقام بالا. این آقای غفاری کسی است که با رمل و جن و جن‌گیری و این حرفا سر و کار دارد و این قدرت تصرف را هم از راه اهانت به مقدسات به دست آورده است. می‌دانید که مرتاض‌های هندی ریاضت‌های خلاف شرع دارند و به این قدرت می‌توانند دست پیدا کنند که این غفاری هم گفتند که همین طور است و به قرآن اهانت کرده است که تعبیر آن را نمی‌توانم بیان کنم و خود شما متوجه می‌شوید که منظور چیست مانند هتک قرآن و تنجیس قرآن. بعضی بزرگان گفتند که الآن در امریکا هم این مسائل را دارند و سازمان نظامی دارند که کارهایشان را با سحر و جن و… انجام می‌دهند. الآن کشورهای اروپایی هم رو به این مسئله آورده‌اند.

http://safirevelaayat.ir/article/1094

10 خرداد 1390: خبر دادن از آینده با کمک شیطان، نوعی شرک است

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مسجد دانشگاه تهران با بیان روایاتی از ائمه معصومین(ع)، خبر دادن از برخی اتفاقات توسط سحر و کهانت را ممکن اما نادرست دانست و گفت: بر اساس روایات، بعید نیست که شیاطین جن و انس به بعضی‌ها خبرهایی بدهند که فلان اتفاق خواهد افتاد و آن اتفاق هم بیفتد. بعد هم این اطلاع را لطف خدا به خود تلقی نمایند تا اعتمادها را جلب کنند و دیگران را گمراه کنند. در آخرالزمان باید خیلی منتظر این قبیل اتفاق‌ها باشیم. این گونه امور به‌هیچ وجه معیاری برای حقانیت نیست.

مشاور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با نادرست دانستن مراجعه به کسانی که چنین قدرت‌هایی دارند، به روایاتی در این زمینه اشاره کرده و گفت: یکی از اصحاب امام صادق(ع) از حضرت سؤال کرد در منطقه ما کسی است [از همین کاهن‌ها] که مردم وقتی چیزی را گم می‌کنند، از او می‌پرسند و او خبر می‌دهد. آیا ما هم می‌توانیم از او بپرسیم و کمک بگیریم؟ حضرت در پاسخ او فرمودند رسول خدا(ص) فرمودند هر کس سراغ چنین افرادی برود و به سخنش اعتماد کند، به کتاب خدا کافر شده است.

http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=91416

ادامه دارد

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates