24.06.2011

مهدی طائب٬ عضو ارشد «قرارگاه عمار»: پیشگویی‌های مشایی درست از آب درآمده است

دیگربان: مهدی طائب عضو «قرارگاه عمار» از اسفندیار رحیم‌مشایی با عنوان «مرتاضی واقعی» یاد کرد که تمام پیشگویی‌های وی درست بوده و به احمدی‌نژاد گفته ادامه کار وزیر اطلاعات مانع «ظهور» است.

آقای طائب این اظهارات را در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان که به نظر می‌رسد زمان آن ادریبهشت ماه سال جاری باشد بیان کرده و فایل صوتی آن اخیرا منتشر شده است.

بشنوید (از دقیقه ۶۳)

آقای طائب گفته است «ریاضت‌هایی» که رحیم‌مشایی می‌کشد بسیاری نمی‌توانند این ریاضت‌ها را تحمل کنند و مشایی از همین طریق است که توانسته به قدرت‌هایی دست یابد.

به گفته این روحانی حامی علی خامنه‌ای٬ رحیم‌مشایی در اکثر روز‌های سال «روزه» است٬ «نماز شب» را ترک نمی‌کند و در برخی روز‌ها بیش از ۱۰۰ بار «زیارت عاشورا» می‌خواند.

مهدی طائب اضافه کرده که رحیم‌مشایی در هفت سال گذشته حتی برای یک‌ بار هم که شده «چای شهرداری تهران و ریاست جمهوری را نخورده است.»

وی افزوده که بسیاری از پیشگویی‌های رحیم‌مشایی نیز درست بوده و به همین خاطر احمدی‌نژاد به وی اطمینان کامل پیدا کرده است.

طائب اضافه کرده که رحیم مشایی «دروغ» نمی‌گوید و از سلامت نفس برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفته که رحیم‌مشایی به احمدی‌نژاد گفته بود در صورتی که حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات بماند٬ ظهور امام دوازدهم شیعیان به تاخیر خواهد افتاد.

طائب افزوده که احمدی‌نژاد همین موضوع را با علی خامنه‌ای نیز مطرح کرده است٬ اما رهبر جمهوری اسلامی حاضر به تغییر وزیر اطلاعات نشد.

این عضو «قرارگاه عمار» در بخش دیگری از سخنان خود ادعا کرده اسفندیار رحیم‌مشایی و مهدی هاشمی دو لبه قیچی علیه جمهوری اسلامی هستند.

این برای چندمین‌بار است که روحانیون حامی علی خامنه‌ای از رحیم‌مشایی چنین تعاریفی ارائه می‌کنند.

به نظر می‌رسد ویژگی‌های اخلاقی ادعاشده در بالا یکی از مهمترین عوامل نگرانی روحانیون حاکم بر ایران از تیم احمدی‌نژاد وشخص رحیم‌مشایی باشد.

آنها نگران هستند تیم احمدی‌نژاد در انتخابات آتی مجلس سخنان و شعار‌هایی مطرح کند که منجر به برکناری روحانیون از مسند قدرت شود.

روحانیون نزدیک به خامنه‌ای در برخورد با تیم احمدی‌نژاد دچار سردرگمی شده‌اند، به طوری که هریک از آنها تعاریف و تعابیر متناقضی از ویژگی‌های اخلاقی نزدیکان رئیس دولت دهم مطرح می‌کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates