27.06.2011

ذوالنور:مادر احمدي نژاد گفت که او را عاق مي کند!

کاج‌نیوز: جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ابعاد جديد و ناپيدايي را از فعاليت‌هاي پشت‌پرده و تفکرات جريان انحرافي افشاء کرد.

به گزارش صراط نيوز حجت الاسلام والمسلمين ذوالنور، عصر روز گذشته در همايش «بصيرت و جهاد علمي» گفت:

*همۀ بستگان نزديک رييس جمهور مخالف ارتباط وي با مشايي هستند، حتي مادر ايشان گفت که شما را عاق مي‌کنم، اما آقاي احمدي‌ن‍ژاد با اين وجود بر حفظ جايگاه مشايي تأکيد مي‌کند.

* خطر جريان انحرافي حتي از خطر اصلاح‌طلبان بيشتر است. اصلاح‌طلبان، جريان سکولاري بودند که دين را ناتوان در ادارۀ جامعه مي‌ديدند، اما افرادي که در اين جريان مفسد اقتصادي و سياسي داخل هستند، با نقاب دين و اهتمام به مهدويت و ولايت فقيه درصدد انحراف انقلابند.

*آيت‌الله مصباح يزدي خطر اين موضوع را در طول تاريخ بي‌سابقه و همان جريان فراماسونري مي‌داند و بيان مي‌کند که اميدي به بازگشت اين افراد ندارم.

*حجتيه ها، معتقدند که در زمان غيبت هيچ عَلَم حکومتي نمي‌تواند برافراشته شود، ولي اين جريان، همۀ انحرافات فرقۀ حجتيه را در خود دارد و از طرفي نيز محکم به کانون قدرت و ثروت چسبيده است.

* در دورۀ هشت سالۀ اصلاحات، هيچ چيزي از اسلام نديديم؛ چرا که جريان سکولاري و ليبرالي بودند که با اعتقاد به عدم صلاحيت دين در ادارۀ جامعه وارد عرصۀ قدرت شده بودند، اما جريان فعلي با نقاب دين، دين را مي‌کوبند و در درون خود اقتصادي، فساد سياسي، وابستگي به بيگانه و… را دارند.

* جريان انحرافي معتقد است که در آخرالزمان، غيبت کبري به غيبت صغري تبديل مي‌شود و در اين نوع از غيبت، افرادي مي‌توانند با امام زمان(عج) ارتباط داشته باشند. آقاي احمدي‌نژاد فکر مي‌کند که مشايي با امام زمان(عج) ارتباط دارد.

* در يکي از جلسات هيئت دولت آقاي صفار هرندي به آقاي احمدي‌ن‍ژاد گفت که رهبري با اين موضوع مخالف هستند، اما آقاي احمدي‌نژاد در جواب مي‌گويد که “حکم است، بايد انجام شود”. آيا از اين گفته، غير اين برداشت مي‌شود که ايشان فکر مي‌کند توسط رابطي با امام زمان(عج) ارتباط دارد؟

*اين جريان، با اين که به ظاهر معتقد به نيابت ولايت فقيه از امام زمان(عج) است، اما در باطن فکر مي‌کند که با وجود امام عصر(عج) ديگر نيازي به اطاعت از ولايت فقيه نيست.

* دولت جمهوري اسلامي ايران، در اوضاع کنوني جهان عرب، تلاش مي‌کند که ارتباط خود را با دولت‌هاي عربي گسترش دهد! دعوت از عبدالله دوم، پادشاه اردن و علي‌ عبدالله صالح، پادشاه يمن به ايران را چگونه بايد توجيه کرد؟

*گفته مي‌شود که به خاطر اين‌که دولت، وجود دو عبدالله را در رأس حکومت کشورهاي عربي را از علائم ظهور مي‌داند از سران اين دو کشور دعوت به حضور در ايران کرده است.

* آقاي رئيس جمهور در بياناتي از علي عبدالله صالح تمجيد مي‌کند که “شما نام سه امام و پيامبر را در نامت داري”!

* اين جريان اعتقاد داشت که عبدالله دوم، پادشاه اردن، همان سفياني در علائم ظهور امام زمان(عج) است، به همين علت مي‌خواست که در هنگام مسافرت وي به ايران، او را در آبگرم سرعين حاضر کنند تا علائمي که بر کمر و کتف سفياني در روايات وارد شده است را بر روي بدن پادشاه ملاحظه نمايند.

*آقاي مشايي، چند روز قبل از مراسم سالروز ارتحال امام(ره)، بيان داشت که اتفاقي در چهارده و پانزده خرداد روي خواهد داد که دهان منتقدين بسته مي‌شود. منظور وي اين بود که در چهارده خرداد شهيد مي‌شود و روحش عروج پيدا خواهد کرد و در پانزده خرداد نيز امام زمان(عج) ظهور مي‌کند.

* بعد از اين اظهارات، برخي از افراد اين جريان، سخت به دنبال ويزاي عربستان بودند تا در روزي که ادعا مي‌شد ظهور امام زمان(عج) است، در مکه کنار آن حضرت باشند.

* اگر گفته مي‌شود که احمدي‌ن‍ژاد دچار سحر و جادو شده است، به معناي اين نيست که او اختياري از خود ندارد، بلکه از برخي پيشگويي‌هايي که مشايي به نقل از پيشگوياني انجام مي‌داد، به اين نتيجه رسيد که اين آقا رابط اما زمان(عج) است.

* از اصرارهاي سه‌سالۀ اين دولت اين بود که سال جديد و عيد نوروز را در کنار سران کشورهاي فارسي‌زبان و برخي از سران عربي در کنار تخت جمشيد شروع کنند که هر سال با مخالفت دفتر مقام معظم رهبري روبه‌رو شدند و هدف آنها به سرانجام نرسيد.

* به سازمان حج و زيارت گفتند که از روزهاي سکونت زائرين در عتبات عاليات کم کنيد تا روزي هم به بازديد از مدائن و تيسفون بغداد اختصاص يابد!

* آقاي احمدي‌مقدم، فرمانده نيروي انتظامي به بنده گفت که براي مقابله با بدحجابي در جامعه، شخص آقاي احمدي‌نژاد جلوي ما را مي‌گيرد و نمي‌گذارد تا با فساد مقابله کنيم.

* سردسته‌ جريان انحرافي نياز به حضور 150 نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد، او مي‌دانست که يکي از مهم‌ترين موانعش وزارت اطلاعات است؛ از اين رو مي‌خواست وزير اطلاعات را کنار گذاشته و شخص رييس جمهور عهده‌دار سرپرستي آن شود، تا بتواند بهره کافي را از اين مسئله ببرد. آقاي احمدي نژاد فکر مي‌کرد که مقام معظم رهبري ناگزير به پذيرفتن استعفاي ايشان يا قبول مشايي به عنوان معاون اول است و احتمال نمي‌داد که رهبري با درايت و مثل کوه، محکم در مقابل اين درخواست بايستد.

* رييس جمهور در نهايت به خاطر استيضاح نشدن در مجلس، به اجبار تن به برگشت [از قهر 11روزه] داد؛ زيرا اگر قرار به استيضاح آقاي احمدي‌نژاد بود، وي، بالاترين رأي عدم صلاحيت سياسي در تاريخ را از مجلس شوراي اسلامي مي‌گرفت.

منبع: مرکز خبر حوزه

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates