28.06.2011

در واکنش به تلاش دولتی‌ها برای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی، ذوالنور: طرح پیشاهنگی برای مقابله با بسیج است

دیگربان: مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت که تیم احمدی‌نژاد تلاش می‌کند در مقابل بسیج تشکیلاتی با نام «پیشاهنگی» راه‌اندازی کرده و از آن در انتخابات آتی استفاده کند.

به گزارش روز دوشنبه (ششم تیر) سایت «صراط‌نیوز» آقای ذوالنور این مطلب را در پاسخ به پرسشی در خصوص تلاش تیم احمدی‌نژاد برای تشکیل «ارتش ۲۰ میلیونی» مطرح کرده است.

وی افزوده که «جریان انحرافی در عرصه بسیج دارند پیشاهنگی را تقویت می‌کنند که کارکردش برای انتخابات است.»

هفته گذشته سایت «صراط‌نیوز» از تلاش تیم احمدی‌نژاد برای اجرای طرحی با عنوان «پیشاهنگی» با عضویت دانش‌آموزان و جوانان در مقابل سازمان بسیج خبر داده بود.

این سایت روز یکشنبه (۲۹ خرداد) نوشته بود که «اعضای برجسته فرقه انحرافی قصد دارند تا با عضوگیری از دانش‌آموزان و جوانان به عنوان طرح پیشاهنگی٬ رقیبی جدی برای بسیج دست و پا کنند.»

رسانه‌های محافظه‌کار پیش‌تر از تلاش تیم احمدی‌نژاد برای راه‌اندازی تشکیلاتی موازی با بسیج از سوی نزدیکان احمدی‌نژاد خبر داده بودند.

بسیج و سپاه در انتخابات‌های گذشته به طور رسمی از نامزدی احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند و در انتخابات سال ۱۳۸۸ ریاست جمهوری نیز به نفع وی وارد میدان تقلب شدند.

با جدایی احمدی‌نژاد از علی خامنه‌ای مهم‌ترین مقام حامی وی٬ سپاه و بسیج نیز به صف منتقدان دولت دهم پیوسته‌اند.

محافظه‌کاران می‌گویند دولت دهم با صرف هزینه‌های هنگفت و راه‌اندازی‌ تشکیلاتی موازی با سازمان بسیج مستضعفین٬ تلاش می‌کند اکثر کرسی‌ها مجلس نهم را در اختیار بگیرد.

جدال انتخاباتی و سیاسی حامیان احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بیش از یک ماه است که آغاز شده و هر روز با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری انتخابات دهم مجلس گسترده‌تر می‌شود.

ذو‌النور اظهار داشته که تیم احمیدی‌نژاد با عزل وزیر اطلاعات قصد بستن کانال شورای نگهبان را داشت که این اقدام به مخالفت رهبر جمهوری اسلامی مواجه شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates