28.06.2011

آتش سوزی شدید در پتروشیمی کرمانشاه

عصرایران: شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بزرگترین واحد خصوصی تولید کود اوره در ایران است که انواع کود شیمیایی برای مصارف کشاورزی را تولید می کند و عمده سهامداران آن را بخش خصوصی است.

مهر: دوشنبه شب در اثر نقص در یکی از کمپرسورهای پتروشیمی کرمانشاه آتش سوزی نسبتاً شدیدی رخ داد که با تلاش نیروهای آتش نشانی کرمانشاه، هرسین و بیستون این حریق در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد مهار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با تایید این خبر اظهار داشت: بر اساس گزارشات رسیده این آتش سوزی بر اثر بالا بودن فشار روغن و در پی آن نشت آن از اپراتور سایت آمونیاک و خارج شدن کمپرسور از مدار بوده که در نهایت با اتصال کابل های برق منجر به آتش سوزی شده است.

جلال منکرسی تصریح کرد: این آتش سوزی با همکاری و تلاش به موقع و سریع نیروهای آتش نشانی کرمانشاه، هرسین و بیستون و پرسنل این پتروشیمی در ساعت یک و 30 دقیقه به طور کامل مهار شده است.

وی در خصوص میزان خسارات وارده نیز گفت: گروهی از کارشناسان این سایت در حال بررسی خسارات وارده هستند ولی تاکنون هیچ اخباری در این خصوص اعلام نشده است.

این حادثه تلفات جانی نداشت

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه در خصوص تلفات جانی این حریق نیز گفت: خوشبختانه بر اساس اعلام مسئولان، این اتفاق هیچگونه خسارات جانی دربر نداشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل حضور سریع نیروهای آتش نشانی از توسعه آتش سوزی به بخشهای دیگر این واحد تولیدی جلوگیری بعمل آمده، لذا این آش سوزی در محدوده ای کوچک و با کمترین خسارات مهار شده است.

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بزرگترین واحد خصوصی تولید کود اوره در ایران است که انواع کود شیمیایی برای مصارف کشاورزی را تولید می کند و عمده سهامداران آن را بخش خصوصی است.

متاسفانه تلاش خبرنگار مهر در کرمانشاه جهت برقراری ارتباط با مسئولین این پتروشیمی تاکنون به نتیجه نرسیده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates